شناسهٔ خبر: 51973730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از ۲۵ دی ماه؛

آغاز طرح و پویش «کودکان سایبری» در قم

رئیس پلیس فتای استان قم گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش والدین، فرزندان و معلمان در مورد مخاطرات فضای مجازی و سایبر و در جهت پیشگیری از جرایم در بستر فضای اینترنت طرح و پویش «کودکان سایبری» در قم آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری شبستان از  قم، رئیس پلیس فتای استان قم با اشاره به آغاز طرح و پویش «کودکان سایبری» در قم  گفت: باتوجه به افزایش نفوذ فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه و استفاده کودکان و نوجوانان برای امور آموزشی، بازی و سرگرمی؛ آشنایی این گروه سنی با این فضا حتی از والدین هم بیشتر شده است.

 

وی افزود: پلیس فتا همیشه حامی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بوده است و به همین دلیل طرح و پویش کودکان سایبری را از ۲۵تا۳۰ دیماه اجرا می‌کند، که این پویش هر روز با موضوع ویژه و خاصی مخصوص کودکان نامگذاری شده و به عنوان موضوع خاص پرداخته می‌شود.

 

سرهنگ موالی در ادامه افزود: هدف این پویش ارتقاء سطح دانش والدین، فرزندان و معلمان در مورد مخاطرات فضای مجازی و سایبر و در جهت پیشگیری از جرایم در بستر فضای اینترنت است.

 

وی گفت: از خانواده‌ها و معلمین عزیز خواهشمندیم با حضور در این پویش نسبت به ارتقاء سطح دانش استفاده از فضای مجازی و افزایش امنیت خود در این فضا اقدام کنند.

 

هموطنان گرامی به خصوص والدین برای پیوستن به پویش و اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با کودکان و نوجوانان می‌توانند از هشتگ #کودکان_سایبری و صفحه کودکان در وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir/cyberkids استفاده کنند

پایان پیام/78

نظر شما