شناسهٔ خبر: 51960996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی گل گهر: زمین چمن نامناسب ورزشگاه فولادشهر باعث افت کیفیت بازی بود 

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم گل گهر گفت: شرایط نامناسب زمین ورزشگاه فولادشهر و در اختیار نداشتن چند بازیکن بازی خوبی را در برابر ذوب آهن برای تیم ما رقم نزد و اگر این دیدار در مکان دیگری برگزار می شد کیفیت بازی تغییر می کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیرقلعه نویی پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: زمین چمن ورزشگاه برای بازی امروز شرایط خوبی نداشت و این زمین برای ذوب آهن نیز با شناختی که از سبک بازی این تیم با سرمربیگری مهدی تارتار دارم دردسرساز بود.

سرمربی گل گهر سیرجان افزود: در بازی موقعیت های خوبی داشتیم که به سرانجام نرسید اما مهره های جایگزین برنامه های خواسته شده را به خوبی انجام دادند.
قلعه نویی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر برآورد وی از نیم فصل اول خاطرنشان کرد: بازی ها به صورت فشرده برگزار شد و این موضوع با سبک زندگی بازیکنان، شرایط تیم ها و امکانات مطابق نبود و در نتیجه فشردگی دیدارها، کیفیت بازی ها دست خوش تغییر قرار گرفته است.
سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به حکم کمیته انضباطی مبنی بر تخلف این تیم گفت: بعد از رای کمیته انضباطی شرایط روحی روانی در تیم ما افت شدیدی کرد و من نمی دانم در آینده چه کسی پاسخگوی این ظلمی که به تیم ما شد خواهد بود.
وی تاکید کرد: ما در مورد این موضوع همه مراحل قانونی را انجام داده بودیم ولی فکر می کنم اگر کسی به جز من در این تیم حضور داشت این اتفاق نمی افتاد و ما هنوز شاهد اثرات منفی و نگران کننده این حکم در تیم هستیم.
قلعه نویی اضافه کرد: در طول یک سالی که در تیم ذوب آهن حضور داشتم درس اخلاق را از این باشگاه آموختم و هر زمانی که در مقابل این تیم قرار می گیریم اخلاق حرفه ای نهادینه شده در این باشگاه یادآوری می شود.
به گزارش ایرنا، در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گل گهر بعد از ظهر پنجشنبه میهمان ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما