شناسهٔ خبر: 51960869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نظر کادر فنی درباره کشتی‌گیر اعزامی ۵۷ کیلو به مسابقات قهرمانی آسیا

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نحوه چگونگی انتخاب نفر اعزامی وزن 57 کیلوگرم به مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، پس از آن که رضا اطری فینالیست وزن 57 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی، صبح امروز به سر وزن قانونی نرسید و حضور در فینال این مسابقات را از دست داد و کادر فنی تصمیم خود را در مورد اعزام نفر برتر این وزن به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان بر اساس چرخه ی انتخابی تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد.

1- بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی برنده دیدار فینال رقابت های قهرمانی کشور، راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد و به دلیل اینکه در این وزن فینالی برگزار نشده، باید با برگزاری یک مسابقه چرخه ی انتخابی تیم ملی به درستی اجرا شود.

2- آقای رضا مؤمنی از مازندران بعنوان نفر اول این مسابقات شناخته می شود و امتیاز وی در جدول لحاظ می گردد.

3- برنده آقایان علی خرم دل و از تهران و احمد محمدنژاد جوان از خراسان رضوی بعنوان بازنده های رضا اطری که در دیدار رده بندی حضور دارند، بعنوان نماینده برتر کشتی گیران بالای جدول با رضا مؤمنی کشتی خواهد گرفت و برنده این کشتی نفر اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان خواهد بود.

4- دیدار فوق امشب و پس از برگزاری رقابت های فینال و رده بندی پنج وزن نخست، ما بین دیدارهای نیمه نهایی پنج وزن دوم برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما