شناسهٔ خبر: 67607516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دلافوئنته: این تیم سیر نمی‌شود/ ۲۶ نابغه در اختیار دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از نمایش شاگردانش در دیدار برابر فرانسه بسیار راضی و خوشحال است و به ستایش از لامینه یامال پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف فرانسه رفت. اسپانیا با وجود آنکه گل نخست را دریافت کرد اما در ادامه دو گل به ثمر رساند تا نخستین فینالیست این رقابت‌ها لقب بگیرد.

به نوشته آس، دلافوئنته، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بعد از بازی در ستایش از لامینه یامال گفت: این بازیکن جوان نشان می‌دهد که در این ورزش بازیکن بزرگی خواهد شد اما باید در برخورد با او هوشیار باشیم. باید به این بازیکن کمک کنیم تا پیشرفت کند و این نیاز به آرامش و تجربه دارد. در روم قدیم وقتی درباره قیصر صحبت می‌کردند می‌گفتند «به خاطر داشته باشید که او  هم فانی است.» یامال با وجود آنکه جوانترین بازیکن است اما بسیار باتجربه نشان می‌دهد و این واقعا خوشحال کننده است. خوشحالم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم و امیدوارم که سال‌ها در تیم بازی کند.

او ادامه داد: من به این مجموعه از بازیکنان ایمان دارم. آنها همواره به تیم فکر می کنند و موفقیت مجموعه برای آنها مهم‌تر از موفقیت فردی است. آنها با توجه به سن و سالی که دارند بسیار بخشنده هستند. این نشان می‌دهد که این تیم  سیر نمی‌شود. من افتخار می‌کنم که با چنین بازیکنانی کار می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا ادامه داد: من در این بازی بزرگ به پیروزی رسیدیم. می‌دانم که این تیم می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود و نسبت به چنین چیزی اطمینان دارم. اندیشه ما بر پایه اعتماد به نفس و بازی با محوریت تمرکز روی نقاط قوت است.

دلافوئنته در ستایش از دنی اولمو گفت: می‌دانم که او چه بازیکن توانایی است. او برای بازگشت به روزهای اوج بعد از مصدومیتی که داشت تنها به زمان نیاز داشت. او خیلی سریع خود را با دیگر بازیکنان هماهنگ کرد و نشان می‌دهد که چه بازیکن توانایی است. من از این بازیکن تشکر می‌کنم که به خوبی به تیم کمک می‌کند. من خوشحالم که ۲۶ بازیکن نابغه را در اختیار دارم. ما خوش شانس هستیم که یک اسپانیای جوان شده و قدرتمند داریم. این بازیکنان آینده بزرگی دارند. اولمو یکی از نمونه‌های خوب برای تیم ماست که نشان می‌دهد آینده درخشانی دارد.

انتهای پیام

نظر شما