شناسهٔ خبر: 51952243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت‌های پنج وزن مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان آغاز شد

گرگان - ایرنا - رقابت‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از صبح امروز پنجشنبه با رقابت ۱۹۷ کشتی‌گیر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا در اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم در مجموع ۱۹۷ کشتی‌گیر حضور دارند.

همچنین قرار است امروز رقابت‌های شانس مجدد و فینال پنج وزن نخست نیز برگزار شود.

رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از روز گذشته با حضور کشتی‌گیر ۳۱ استان به همراه قشم، کیش، اروند و توابع تهران در گرگان آغاز شد.

در  رقابت‌های پنج وزن نخست که با رقابت ۱۸۰ کشتی برگزار شد رضا اطری و رضا مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، مرتضی قیاسی و  رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور و یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، محسن مصطفوی و مجتبی اصغری در ۸۶ کیلوگرم و اسماعیل نجاتیان و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

بنابر اعلام فدراسیون کشتی به غیر از حسن یزدانی، محمد نخودی، کامران قاسم‌پور، امیرحسین زارع، علیرضا سرلک و مجتبی گلیج، مابقی کشتی‌گیران باید در چرخه اول این رقابت‌ها که در گرگان حضور داشته باشند.

مسابقات فینال و شانس مجدد پنج وزن نخست امروز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، نفرات اول این مسابقات به طور مستقیم راهی رقابت های آسیایی خواهند شد، نفرات دوم و سوم در جام تختی کشتی خواهند گرفت و بقیه نفرات از امکان حضور در رقابت های انتخابی جام تختی برخودار خواهند بود.

نظر شما