شناسهٔ خبر: 51908385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون آموزشی دانشگاه آزادکهگیلویه و بویراحمد:

دانشگاه آزاد یاسوج در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ دانشجو می‌پذیرد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش دانشجوی مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترم دوم ۱۴۰۰ به صورت حضوری در دانشگاه آزاد یاسوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، کرم‌الله باقری‌فرد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌نام و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در این دانشگاه خبر داد.

باقری‌فرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در نیمسال دوم ۱۴۰۰ در ۳۸ رشته کاردانی پیوسته و ناپیوسته در قالب دانشکده مهارت و کارآفرینی و ۴۶ رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج آمادگی پذیرش دانشجو را دارد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان‌کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با مجهزبودن به کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته یکی از دانشگاه‌های پیشرو در کیفیت آموزش و پژوهش بوده و آماده ارائه خدمات علمی پژوهشی به علاقه‌مندان است.


وی از امتیازات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برای پرداخت تسهیلات و انواع وام‌های دانشجویی و تقسیط کامل شهریه برای دانشجویان خبر داد.


باقری‌فرد درباره مهم‌ترین رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: مهندسی نقشه‌برداری، مدیریت صنعتی، حقوق، نفت، عمران، برق، زبان و ادبیات‌فارسی، مکانیک، کامپیوتر، معماری، میکروبیولوژی، مهندسی‌تولید و ژنتیک گیاهی، کامپیوتر، حسابداری، علوم‌تربیتی، علوم‌ورزشی، تربیت‌بدنی، روانشناسی، مدیریت‌بازرگانی، بیمه و دولتی، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی فضای سبز از جمله رشته‌های دانشگاه آزاد یاسوج است.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی جنگل، شهرسازی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، ریاضیات و کاربردها، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، علوم‌دامی، کاردانی آموزش‌وپرورش ابتدایی، دینی و عربی، علوم‌تجربی، اموراداری، مکانیک خودرو، حرارت‌مرکزی و تهویه مطبوع، الکتروتکنیک، صنایع‌فلزی، صنایع شیمیایی، دامپزشکی، شهرسازی، اموردامی، کار‌های عمومی ساختمان، کاردانی کتابداری و اطلاع‌رسانی، تولید و بهره‌برداری از گیاهان دارویی و معطر و… از رشته‌هایی است که این دانشگاه آمده پذیرش دانشجو است.

نظر شما