شناسهٔ خبر: 51896291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آسمان تهران در ۲ روز آینده ابری و نیمه ابری است

تهران-ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی۲ روز آینده، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در برخی نواحی پرتردد صنعتی همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا با نفوذ یک سامانه بارشی در بعضی از ساعات آسمانی ابری همراه با مه رقیق در پاره ای از نقاط غربی و شمالی استان بارش پراکنده و گاهی وزش باد مورد انتظار است.

براساس این گزارش چهارشنبه آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و بهبود نسبی کیفیت هوا پیش بینی می شود و از پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان افزایش ابر و از اواخر پنجشنبه تا اوایل هفته آینده در بعضی ساعات بارش باران در بخش های جنوبی و مرکزی بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه ۱۲ و ۵، سه شنبه ۱۳ و ۶، چهارشنبه ۱۴ و ۶ و پنجشنبه ۱۵ و ۷ و  جمعه۱۱ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 در ۲۴ ساعت گذشته ورامین  و فرودگاه امام خمینی(ره) به طور مشترک، با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان تهران بودند.

نظر شما