شناسهٔ خبر: 51892627 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان منصوب شد

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی محمدرضا یافتیان را به‌ عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، در حکم علی سلاجقه آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان» منصوب می‌شوید. 

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

سلاجقه تصریح کرد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

یافتیان تحصیلات خود را در مقطع دکتری در گرایش شیمی فیزیک و تجزیه اخذ در فرانسه انجام داده است و پس از بازگشت به زنجان در سال ۱۳۸۲ به مرتبه علمی دانشیاری و در سال ۱۳۸۶ به مرتبه علمی استادی ارتقا یافته است.

در سال ۱۳۹۵ به مدت یک سال فرصت مطالعاتی را در دانشگاه ملبورن استرالیا در آزمایشگاه شیمی تجزیه محیط زیستی سپری و تاکنون در ۱۵۰ مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسانده است.

راهنمایی بیش از ۱۲۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۰ دانشجوی دکتری را بر عهده داشته و در حوزه مدیریت اجرایی نیز به عنوان مدیر گروه شیمی، رئیس دانشکده علوم، مدیر امور آموزشی دانشگاه، مدیر امور پژوهشی دانشگاه، معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه، شورای دانشگاه، هیات ممیزه و کمیسیون تخصصی هیات امنا دانشگاه فعالیت فعالیت کرده است.

حکم انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان روز دوشنبه توسط نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به وی ابلاغ شد. 

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منصوب شد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی رضا زمانی را به‌ عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان منصوب کرد.

در حکم علی سلاجقه آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان" منصوب می شوید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردم داری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان¬های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رضا زمانی دانشجوی دکتری تنوع زیستی و مدرس دانشگاه پیام نور است و سابقه ریاست ادارات شهرستانهای فومن ، شفت ،آستانه اشرفیه وعضو کمیته پسماند استان گیلان  را در کارنامه کاری خود دارد.
                               
حکم انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان توسط مهران برادران نصیری مشاور رئیس و سرپرست دفتر ریاست و امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست به وی ابلاغ شد.

نظر شما