شناسهٔ خبر: 68563346 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سومین روز جستجوی امدادگران در جنگل الندان ساری برای یافتن پیرمرد ۹۲ ساله

خبر گم شدن این شهروند سالمند بعدازظهر روز جمعه ۱۶ شهریور به هلال احمر گزارش شد و بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات هلال احمر کیاسر با یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

صاحب‌خبر -
مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: امدادگران همراه با بومیان و ماموران نیروی انتظامی از ۴۸ ساعت پیش تاکنون در جنگل‌های "الندان" ساری در حال جستجو برای یافتن پیرمرد ۹۲ ساله مفقود شده در این منطقه جنگلی هستند.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال‌احنر مازندران، غلامعلی فخاری با اشاره به مفقود شدن پیرمردی ۹۲ ساله در جنگل‌های الندان ساری اظهار کرد: خبر گم شدن این شهروند سالمند بعدازظهر روز جمعه ۱۶ شهریور به هلال احمر گزارش شد و بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات هلال احمر کیاسر با یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.
 
وی از حضور تیم آنست سگ‌های تجسس هلال احمر مازندران در این منطقه خبر داد و افزود: با درخواست هلال‌احمر ساری تیم آنست سگ‌های تجسس هلال‌احمر مازندران همراه با نیروهای امدادی عازم منطقه شدند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: عملیات جستجو این شهروند همراه با ماموران نیروی انتظامی و بومیان منطقه همچنان ادامه دارد.
 
به گفته فخاری در حال حاضر و در سومین روز پس از مفقود شدن این شهروند، عملیات جستجو در ضلع جنوبی و شمالی جاده منتهی به دریاچه الندان در حال انجام است.

نظر شما