شناسهٔ خبر: 51878686 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل محیط زیست زنجان منصوب شد

محمدرضا یافتیان استاد شیمی دانشگاه زنجان مدیرکل محیط زیست زنجان شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان -  محمدرضا یافتیان استاد شیمی دانشگاه زنجان مدیرکل محیط زیست زنجان شد.

یافتیان متولد تیر ماه ۱۳۴۴ تهران است و پس از سپری کردن دوره‌های تحصیلی تا مقطع کارشناسی وفارغ‌التحصیلی در رشته شیمی محض دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۶۸، تا سال ۱۳۷۰ در دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول به تحصیل شده است.

او در نیمسال آخر تحصیل در این مقطع همکاری خود را با دانشگاه زنجان برای تدریس دروس تخصصی شیمی تجزیه آغاز کرده و از سال ۱۳۷۱ در قالب عضو هیات علمی طرح سربازی همکاری با دانشگاه زنجان را ادامه داده است.

وی تحصیلات خود را در مقطع دکترا در گرایش شیمی فیزیک و تجزیه اخذ در فرانسه انجام داده است و پس از بازگشت به زنجان در سال ۱۳۸۲ به مرتبه علمی دانشیاری و در سال ۱۳۸۶ به مرتبه علمی استادی ارتقا یافته است.

در سال ۱۳۹۵ به مدت یک سال فرصت مطالعاتی را در دانشگاه ملبورن استرالیا در آزمایشگاه شیمی تجزیه محیط زیستی سپری و تاکنون در ۱۵۰ مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسانده است.

راهنمایی بیش از ۱۲۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۰ دانشجوی دکتری را بر عهده داشته و در حوزه مدیریت اجرایی نیز به عنوان مدیر گروه شیمی، رئیس دانشکده علوم، مدیر امور آموزشی دانشگاه، مدیر امور پژوهشی دانشگاه، معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه، شورای دانشگاه، هیات ممیزه و کمیسیون تخصصی هیات امنا دانشگاه فعالیت فعالیت کرده است.

مراسم تکریم آبسالان مدیرکل سابق محیط زیست و معارفه محمدرضا یافتیان مدیرکل جدید فردا دوشنبه ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما