شناسهٔ خبر: 51851003 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عیادت وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز مصدوم ایلامی در حادثه انفجار مین

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) تهران از دانش‌آموز مصدوم در حادثه انفجار مین شهرستان ایلام، عیادت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری با حضور در بخش ICU بیمارستان امام حسین (ع) تهران از «ذوالفقار فرضی» دانش‌آموز حادثه دیده ایلامی، عیادت و ضمن دلجویی از وی، از نزدیک در جریان روند درمان این دانش آموز آسیب دیده قرار گرفت و برای وی آرزوی صحت و سلامتی کرد.

ذوالفقار فرضی یکی از دانش آموزان آسیب دیده از حادثه انفجار مین در استان ایلام بود که صبح امروز در بیمارستان امام حسین (ع) تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پی مصدومیت چهار نفر از نوجوانان عشایر در منطقه مرزی مهران در پیامی نوشت: حادثه تلخ و ناگوار انفجار مین در منطقه «کنجان چم مهران» استان ایلام که موجب جراحت و مصدومیت شدید چهار نفر از دانش‌آموزان برومند عشایر شد، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان وی شده است.

در پیام وزیر آموزش و پرورش آمده است که ایمنی، حتی در خارج از ساعات آموزشی و در فعالیت‌های مختلف دانش آموزان از راهبردهایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.

نوری ابراز امیدواری کرد که با تدبیر خانواده‌ها، مشارکت معلمان، دقت نظر دانش‌آموزان و ایفای نقش صحیح و بهنگام دست اندرکاران در پاک‌سازی کامل مناطق‌آلوده به مین‌های بازمانده از جنگ تحمیلی، زین پس شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم، البته وزارت آموزش و پرورش برای بهبودی هرچه سریع‌تر و سلامت مصدومان این حادثه از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا،‌ انفجار مین بر جای مانده از دوران جنگ تحمیلی روز پنجشنبه در منطقه کنجان چم بان چرمگ مهران رخ داد که طی آن چهار نوجوان در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال هنگام چرای دام دچار مصدومیت شدند.

نظر شما