شناسهٔ خبر: 51849692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم ارائه خدمات درمانی ایثارگران به صورت رایگان

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمات درمانی ایثارگران باید به صورت کاملاً رایگان ارائه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای طاهر موهبتی در دیدار از آسایشگاه جانبازان نیایش و دهکده نشاط بیمارستان بقیة‌الله (عج) افزود: در بخش درمان نباید هیچ هزینه‌ای به ایثارگر تحمیل شود و یکی از مهمترین ابزار‌ها برای این کار استفاده از بیمه‌های تکمیلی درمان است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: در بحث اداره مجموعه‌های درمانی ۳ روش وجود دارد که شامل خودگردانی مجموعه‌ها، اداره صد درصد دولتی و ترکیبی از این ۲ حالت است.
دکتر ایرج عربی مدیرعامل شرکت متُد نیز با بیان اینکه جانبازان اعصاب و روان از قهرمانان بزرگ دوران دفاع مقدس هستند گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران چند خدمت استراتژیک را ارائه می‌کند که از جمله مهمترین آنان حوزه درمان است که به هیچ وجه قابل واگذاری به خارج از مجموعه بنیاد نیست.
موهبتی به همراه معاون بهداشت و درمان بنیاد، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، مدیرعامل بانک دی، مدیرعامل شرکت متد، مدیرعامل شرکت بیمه دی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور طرح و لوایح و اعضای هیئت مدیره شرکت متد و جمعی از نمایندگان جانبازان از آسایشگاه جانبازان نیایش و دهکده نشاط بیمارستان بقیة‌الله (عج) بازدید و از جانبازان حاضر در بیمارستان عیادت کردند.

نظر شما