شناسهٔ خبر: 51831402 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

«داوود شهاب»، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

هدف نهایی حاج قاسم، آزادسازی فلسطین و قدس شریف بود

صاحب‌خبر -
مختار حداد
بیتا میرعظیمی
«داوود شهاب»،  سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین،  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را فرمانده‌ای قدرتمند،  حکیم و متواضع توصیف کرده و گفت: این بزرگوار تمام برنامه‌ریزی و هم و غم خود را برای آزادسازی فلسطین و قدس شریف گذاشت؛ ما نیز همین مسیر را ادامه داده و خواهیم داد.
«داوود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین،  در گفت‌و‌گو با «ایران» گفت: فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار محور مقاومت و حمایت از ملت فلسطین بود. ایشان یکی از بزرگترین افرادی بودند که از ملت و مقاومت فلسطین حمایت کرده و با دقت مسائل محور مقاومت فلسطین و حمایت از آن را پیگیری می‌کردند.
از دیدگاه سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین،  شهید حاج قاسم،  فرمانده‌ای شجاع،  حکیم،  قدرتمند و متواضع بود. این شهید بزرگوار،  بنیانگذار محور مقاومت و هدف نهایی‌اش آزادسازی فلسطین بود.
داوود شهاب تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در رأس تمامی شرارت‌ها و تروریسم قرار داشته و باید آن را ریشه کن کرد. در همین راستا نیز اولویت تمام فعالیت‌های سردار شهید سلیمانی،  مواجهه با محور تروریسم یعنی صهیونیست‌ها بود.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه گفت: یکی دیگر از صفات بسیار مهم سردار شهید سلیمانی،  مردمی بودن وی بود. این بزرگوار با‌وجود این که فرمانده نظامی بود؛ اما ما شاهد بودیم که خود شخصاً برای حل مشکلات در میان مردم حاضر شده و به مسائل آنها رسیدگی می‌کرد.
وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،  هرگز شعار نمی‌داد؛ بلکه عمل می‌کرد. ما شاهد بودیم که ایشان هر چه را می‌گفت انجام می‌داد و به مردم و مقاومت فلسطین خدمت می‌کرد. هدف نهایی حاج قاسم،  آزادسازی فلسطین و قدس شریف بود و آن را نیز هدف مشترک محور مقاومت قرار داد. این بزرگوار تمام برنامه‌ریزی و هم و غم خود را در نهایت برای آزادسازی قدس شریف گذاشت؛ ما نیز همین مسیر را ادامه داده و خواهیم داد.

نظر شما