شناسهٔ خبر: 51817178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیش‌بینی ترافیک در جاده‌های شمال طی ساعات آینده

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر با توجه به بارش برف شاهد لغزندگی گردنه‌های ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه،امامزاده هاشم هراز و محدوده بالادست محور کیاسر هستیم که لازم است رانندگان توصیه‌ها را جدی بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارش برف شاهد لغزندگی گردنه‌های ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه، امامزاده هاشم هراز و محدوده بالادست محور کیاسر هستیم که لازم است رانندگان توصیه‌ها را جدی بگیرند.

وی با اشاره به ترافیکی روان در محورهای شمال، گفت: پیش‌بینی ما این است شاهد ترافیک در ساعات آینده به‌ویژه در محورهای کندوان و هراز باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به ریزش و رانش در محورهای کوهستانی شمال، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و توقف‌های لحظه‌ای در محورهای شمال است.

این مسؤول یادآور شد: موضوع مهم پرهیز از توقف در مناطق ممنوعه و پرخطر است.

*پیش‌بینی پایان هفته‌ای صاف در آسمان مازندران

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز درباره وضعیت جوی مازندران، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه آسمانی صاف حاکم شده و  افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز شنبه مجددا با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم به‌تدریج شاهد افزایش ابر و در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و دامنه‌ها بارش‌های پراکنده باشیم، افزود: البته  مقدار بارش چندان قابل ملاحظه نیست و این بارش‌ها کمابیش تا صبح یک‌شنبه ادامه دارد.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه انتظار داریم از بعدازظهر یک‌شنبه از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته شود، گفت:  روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

نظر شما