شناسهٔ خبر: 51787698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

سیلاب ۸ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

زاهدان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب و طغیان رودخانه‌های محلی سبب بسته شدن ۸ مسیر در استان سیستان و بلوچستان شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا شهرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: براثر بارندگی‌های چند روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان ۳ مسیر ارتباطی «دلگان- زهکلوت»، «کنارک - زرآباد» و «کنارک -جاسک» در جنوب استان سیستان و بلوچستان مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین ۵ محور فرعی «بزمان - دلگان»، «دلگان - هودیان»، «دلگان - جلگه»، «جلگه - چاه هاشم» و «فنوج - اسپکه» همچنان مسدود است، افزود: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه سیستان و بلوچستان برای بازگشایی این مسیرها شروع شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره اینکه همچنان بارش‌ها در استان ادامه دارد، گفت: این راه‌ها براثر طغیان رودخانه‌های محلی بسته شده اند.

وی گفت: همچنین ۸ مسیر مسدود شده ناشی از بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری بازگشایی شده و هم اکنون تردد در آنها در جریان است.

شهرکی تصریح کرد: توصیه می‌شود هم استانی‌های گرامی ضمن پرهیز از انجام ترددهای غیر ضروری، در صورت نیاز با توجه به لغزنده بودن مسیر ناشی از تداوم بارندگی‌ها و برودت هوا با رعایت فاصله طولی استاندارد و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

نظر شما