شناسهٔ خبر: 51737236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شورای شهر مشهد:

حضرت فاطمه‌(س) یکی از ارکان تشیع است

موحدیان حضرت فاطمه(س) را یکی از ارکان تشیع دانست و ادامه داد: امیدواریم همه ما بتوانیم از رهروان صدیق آن حضرت باشیم و پیوسته در مسیر ولایت قدم و قلم بزنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز(۱۲ دی) در نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تسلیت به مناسبت دومین سالگرد شهادت «سردار قاسم سلیمانی»، اظهارکرد: سردار دل‌ها، «مرد ملت و امت» بود و مردم نیز با حضور پرشکوه و چند ده میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام و دیگر همرزمانش، قدرشناسی از ایشان را به منصه بروز و ظهور رساندند.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: حضور گسترده مردمی در این مراسم، پس از مراسم تشییع پیکر حضرت امام(ره)، در تاریخ بی‌سابقه است؛ این حضور باشکوه دلیل روشنی بر اخلاص، تلاشگری و عملکرد جهادی این مرد بزرگ بود.

 

موحدیان گفت: تلاش و همت شهید سلیمانی و دلاورمردی مدافعان حرم بود که موجب شد داعشی که به دنبال تصرف ایران اسلامی بود، در نطفه خفه شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد همچنین با تسلیت دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، ایشان را یکی از ارکان تشیع دانست و ادامه داد: امیدواریم همه ما بتوانیم از رهروان صدیق آن حضرت باشیم و پیوسته در مسیر ولایت قدم و قلم بزنیم.

 

 

پایان پیام/483

نظر شما