شناسهٔ خبر: 51736800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو شورای شهر:

سکوت شهرداری تهران در قبال اتوبوس خوابی منجر به سوء استفاده رسانه های بیگانه نشود

تهران- ایرنا- عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت رسانه ای شهرداری تهران نسبت به بیان مسائل و چالش ها پاسخگو نیست و سکوت در قبال اتوبوس خوابی منجر به سوء استفاده رسانه های بیگانه نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ناصر امانی روز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: بی آر تی خوابی موضوعی است که در هفته گذشته تیتر بسیاری از رسانه‌های مکتوب و مجازی داخل و خارج از کشور شد و رسانه‌های خارجی با قرار دادن سه جمله کارتن خوابی، گور خوابی و بی آر تی خوابی موج تبلیغاتی منفی را علیه کشور و مدیریت شهری به راه انداختند.

وی اظهار داشت: از طرف شهرداری واکنش  قانع کننده‌ای ندیدیم و آیا اصولا این موضوع صحت دارد، مگر شهرداری گرمخانه ندارد و چرا این افراد از سوی اورژانس های اجتماعی به گرمخانه منتقل نمی‌شوند؟  

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مبلغ ۱۲ تا ۲۵ هزار تومانی که در رسانه‌ها مطرح شده را چه کسی می‌گیرد و به چه کسی پرداخت می‌شود، 2 مسیر عبور اتوبوس که در گزارش رسانه‌ها آمده بود یعنی تجریش ـ راه‌آهن و تهرانپارس ـ آزادی مسیرهای فرعی نیستند که شناخته نشده باشند؛ کافی است یک شب مدیران مربوطه این مسیر را نظارت و کنترل کنند تا موضوع روشن شود و اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی صورت بگیرد.

۵۰ درصد آسانسورهای تهران خاموش است

این عضو شورا خاطرنشان کرد: تذکر دوم بنده درباره پله‌های برقی در سطح شهر تهران است گزارش هایی که از مناطق مختلف دریافت شده بیش از ۵۰ درصد پله‌های برقی خاموش و غیر فعال اند.

به گفته وی، در منطقه‌ای که ۱۶ پله برقی دارد هشت مورد آن خاموش و غیر فعال است و همچنین وضعیت نظافت و سطح  پله برقی اصلا مناسب و قابل قبول نیست، اختلافی که بین معاونت حمل و نقل و خدمات شهری درباره احداث و نگهداری این پله برقی‌ها وجود دارد یکی از عوامل این وضعیت نابسامان است.  

وی تاکید کرد: شهرداری این موضوع را تعیین تکلیف کند و مسئول احداث و نگهداری این پله برقی‌ها را با ابلاغ کتبی و تخصیص اعتبار به یکی از این دو معاونت مشخص و نسبت به راه اندازی پله‌های برقی غیر فعال در یک زمان‌بندی مناسب اقدام کند.

این عضو شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم ۴۰ سال مجاهدت شبانه روزی کرد و در آرزوی شهادت بود و ماباید با عمل به مکتب و اصول بنیادی که ایشان در وصیت نامه‌اش اشاره کرده پیرو راه و نگهدارنده یاد و نام او باشیم.

نظر شما