شناسهٔ خبر: 51735058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

البطش در گفت‌وگو با فارس: به برکت حاج قاسم، رژیم صهیونیستی با قوای مقاومت محاصره است

یکی از اعضای ارشد جنبش جهاداسلامی فلسطین گفت، به برکت تلاش‌های شهید سلیمانی است که اکنون دشمن صهیونیستی از همه طرف‌ها در محاصره قوای مقاومت حقیقی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با خبرگزاری فارس گفت‌وگو کرد.

وی در ابتدا به روح شهید سلیمانی و نیز تمام مقامات جمهوری اسلامی ایران و برادران در سپاه قدس و در رأس آنها «اسماعیل قاآنی» جانشین حاج قاسم و تمام کسانی که در راه آزادسازی قدس قدم برمی‌دارند، درود فرستاد.

وی در ادامه گفت، دستاوردها و برکات شهید سلیمانی برای مقاومت و ملت فلسطین زیاد و متعدد است اما از بازرترین آنها حمایت مستمر از گروه‌های فلسطینی در زمینه‌های مختلف نظامی و لجستیک بود که در توسعه توانایی‌ها و امکانات مقاومت و نیز ارتقای کادر رزمی آن نقش داشت.

البطش سپس به تلاش حاج قاسم سلیمانی برای وحدت گروه‌های فلسطینی اشاره کرد و گفت، وی تلاشی مستمر برای وحدت و نزدیکی گروه‌های مقاومت و هماهنگی میان آنها در تمامی میدان‌ها علیرغم بعد جغرافیایی داشت و برای کمال «همپیمانان قدس» و محور مقاومت که به امید امت برای آزادسازی مقدسات اسلامی و مسیحی تبدیل شده‌اند، همواره تلاش می‌کرد.

عضو ارشد جهاد اسلامی تأکید کرد، وی در به کمال رسیدن هماهنگی میان تمام میدان‌هایی که دشمن صهیونیستی را محاصره کرده‌اند، نقش داشت و به برکت همین تلاش‌هاست که اکنون دشمن صهیونیستی از همه طرف‌ها در محاصره قوای مقاومت حقیقی قرار دارد قوایی که می‌توانند در هر لحظه به این رژیم ضربه وارد کنند.

البطش در ادامه به شلیک موشک‌های فجر به تل‌آویو در جنگ سال ۲۰۱۲ در پی ترور «احمد الجعبری» فرمانده حماس اشاره کرد و گفت، حاج قاسم از لحظه اولی که این مأموریت را بر عهده گرفت از حمایت از قوای مقاومت فلسطین با مال و سلاح دست برنداشت و شلیک موشک‌های مذکور به تل‌آویو پیامی واضح درباره میزان کمک و حضور پررنگ حاج قاسم در حمایت از مجاهدان فلسطینی بود.

وی درباره چگونگی ادامه راه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی گفت، مقاومت ادامه دارد و با ترور فرماندهان متوقف نمی‌شود. مقاومت اساسا برای کنار زدن ظلم و حمایت از ملت‌ها به وجود آمده و مجاهدان به عنوان پیشاهنگان امت اسلام برای دفاع از آزادگان  مستضعفان زمین پیشرو هستند.

البطش در پایان گفت، بدون شک نبود شهید سلیمانی تأثیری عمیق بر روی همه کسانی که وی را می‌شناختند و با او زندگی می‌کردند دارد اما به خاطر وفاداری به این شهید باید با جدیت برای آزادسازی قدس و تمام اراضی اسلامی و عربی و ادامه مسیر تا وحدت تمام جبهه‌ها برای ساقط کردن پروژه صهیونیستی و بازگشت آوارگان فلسطینی تلاش کرد.

گفت‌وگو از معصومه فروزان

انتهای پیام/ص

نظر شما