شناسهٔ خبر: 51689031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت ۹ دی؛

«۹ دی» یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

ملت رشید ایران اسلامی در بیش از چهار دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روز‌های تلخ و شیرینی را تجربه کرده است. به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان با این انقلاب، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی باتوجهات حضرت بقیه الاعظم و راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بصیرت انقلابی تمام توطئه‌ها را ناکام ساخته اند.

نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آن‌ها را در ادامه راه شهداو امام شهیدان لحظه‌ای کند و یا متوقف کند.

۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را به ارمغان آورد. نهم دی ماه یوم الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگار است که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی بودند.

در این حماسه، مردم در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند، اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را به ناخدای اصلی آن حضرت بقیة الله الاعظم (عج) بسپاریم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما