شناسهٔ خبر: 51686087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسب 9 دی؛

مهمترین سلاح مقابله با دشمنان و فتنه انگیزان «بصیرت» و «ولایت» است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت گرامیداشت ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به مناسبت گرامیداشت حماسه شکوهمند ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۹ دی از ایام اللهی است که برای نظام و ملت ما روزی پرشکوه و پرافتخار و برای دشمنان، روز خسران و خواری است. در مقطعی که دولتمردان استکبار جهانی و مزدوران و سرسپردگان داخلی آنها مست فتنه انگیزی و آشوب در ام القرای جهان اسلام بودند و رؤیای سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر داشتند و تا مرز هتک حرمت مقدسات دینی پیش رفتند، حضور حماسی ملت حسینی و قهرمان ایران در حمایت از رهبری و نظام خویش، چشمان فتنه را کور و دست جنایتکار استکبار را دوباره از حریم این سرزمین کوتاه کرد.

مردم انقلابی ایران در ۹ دی ۸۸ ثابت کردند که چراغ «ولایت» و «بصیرت» در این کشور روشن است و لذا هرگز راه شهدا و مسیر سعادت را گم نخواهند کرد و با ایمان راسخ و پیروی از رهبر حکیم و فرزانه، علی‌رغم سختی ها و مشکلات، در صحنه باقی خواهند ماند و «بصیرت» مؤثرترین سلاح برای مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان نظام اسلامی است.

ایام بزرگداشت یوم‌الله نهم دی پس از گذشت دوازده سال بهترین فرصت برای روایت‌گری و تبیین آنچه در سال ۸۸ رخ‌داده است تا ضمن جلوگیری از فراموشی و تحریف حقیقت، نسل جوان با ریشه‌ها و واقعیت فتنه سال ۸۸ و چرایی و چگونگی خلق حماسه نهم دی آشنا گردد و خود را برای برهه‌های حساس پیش‌رو آماده سازد. بزرگداشت یوم‌الله نهم دی فرصت مغتنمی برای اعلام تنفر و انزجار از تفکر ضدانقلابی و رفتار براندازانه سران و حامیان فتنه است که همچنان لجوجانه بر پیمودن راه باطل و حفظ مواضع ناصواب خود اصرار می‌ورزند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با گرامیداشت حماسه شکوهمند ۹ دی، ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی در این یوم الله بار دیگر از ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی می خواهد همواره با حفظ بصیرت در خط رهبری و مسیر دفاع از میراث امام (ره) و شهدا یعنی «جمهوری اسلامی» ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما