شناسهٔ خبر: 51685400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیانیه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برق منطقه ای سیستان و بلوچستان به مناسبت حماسه نهم دی

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و دهه بصیرت، فرمانده پایگاه مقاومت شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان بیانیه ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یُوقِنُونَ»
بسم الله الرحمن الرحيم
يوم‌الله ماندگار نهم دي‌ماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، روز نمايش معجزه الهي تجلّي وحدت ملّت ايران حول محور ولايت و نماد ولايتمداري، ديانت، بصيرت، دشمن‌شناسي، تكليف‌گرايي و عملِ به‌هنگام مردم فهيم، متديّن و زمان‌شناس ايران اسلامي و آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت است. 
روزي كه با تجلّي دست قدرت الهي و خلق حماسه‌اي بي‌بديل با حضور خودجوش امّت عاشورايي رذيلانه‌ترين فتنه آمريكايي صهيونيستي را درهم پيچيد و بار ديگر كارآمدي نظام ديني مبتني بر زعامت ولايت فقيه در عبور مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد كه اگر همه قدرت‌هاي مالي و سياسي جهان در مقابل نظام اسلامي بايستند اين نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن‌ها قد علم كند . 
حماسه نهم دی ماه درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد كه مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است كه هر یك به لطف و عنایت خداوند ‌متعال موجب استحكام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است و همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است. در یوم الله نهم دی دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و دعوت به پاسداشت هر چه با شکوه تر این حماسه ماندگار، از تک تک آحاد جامعه، اقشار و مدافعان انقلاب می‌خواهم تا با افزایش سطح بینش و بصیرت دینی و سیاسی خود و تبعیت از ولایت فقیه در حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن کوشا بوده و با حفظ وحدت و انسجام، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب نموده و با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق نمایند.

مجید کریمی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان

نظر شما