شناسهٔ خبر: 51684368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه شهردار و اعضای شورای شهر گلسار؛

9 دی 88، مظهر نفوذناپذیری ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی بود

در بیانیه شهردار و اعضای شورای شهر گلسار آمده است: نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از کرج، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کردند. در متن این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال رسول‌الله صلی الله علیه و آله:

«اَلا وَ اِنَّ اَعْقَلَ النّاسِ عَبْدٌ عَرَفَ رَبَّهُ فَاَطاعَهُ وَ عَرَفَ عَدُوَّهُ فَعَصاهُ وَعَرَفَ دارَ اِقامَتِهِ فَاَصْلَحَها وَ عَرَفَ سُرْعَةَ رَحیلِهِ فَتَزَوَّدَ لَها»

بدانید که عاقل‌ترین مردم کسى است که پروردگارش را بشناسد و از او پیروى کند، دشمنان خدا را بشناسد و از آنان نافرمانى کند، جایگاه ابدى خود را بشناسد و آن را آباد کند و بداند به‌زودی به آنجا سفر خواهد کرد و براى آن، توشه بردارد.

نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

حماسه 9 دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است كه اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش‌ازپیش در نگاه جهانیان برجسته کرد‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت.

بدین‌وسیله ضمن گرامیداشت و پاسداشت یوم‌الله 9 دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و آغاز دهه بصیرت که در سال جاری به مناسبت تقارن با ایام فاطمیه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با شعار «یوم‌الله ۹ دی، تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» نام‌گذاری گردیده است، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان‌های والای بنیان‌گذار کبیر انقلاب (ره)، تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.»

انتهای پیام/

نظر شما