شناسهٔ خبر: 51676574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر:

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع تولمشهر برگزار شد

طبایی گفت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع تولمشهر برگزار شد

صاحب‌خبر -

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: حماسه نهم دی، سالروز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و نماد بصیرت و استقلال طلبی ملتی است که برای حفظ اصول انقلاب و اسلام ایستادند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر افزود: حماسه ۹دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی‌فقیه بود و مردم ما در این روز برای دفاع از انقلاب فریاد وحدت سردادند.

 

وی ۹ دی را روزی تاریخی و برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست که مردم در دفاع از ولایت به پا خاستند و فتنه‌گران را محکوم کردند.

 

طبایی تصریح کرد: حماسه ۹ دی باعث عزت و اتحاد ایران اسلامی شد، مردم بر علیه فتنه و فتنه گران یکصدا شدند و در دفاع از انقلاب فریاد وحدت سر دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با اشاره به اینکه در این راستا مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز(چهارشنبه، ۸ دی) همراه با اقامه نماز مغرب  عشا در مسجد جامع تولمشهر برگزار شد خاطرنشان کرد: حجت الاسلام «علی اصغر جهانی» (رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان) به عنوان سخنران و سجادی امجدی به عنوان مداح این مراسم بودند.

پایان پیام/526

نظر شما