شناسهٔ خبر: 51670159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در دورود

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی امروز با حضور نماینده، ولی فقیه در لرستان در دورود برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزلرستان مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان در مصلای نماز جمعه دورود برگزار شد.

 نماینده، ولی فقیه در لرستان در مراسم گرامیداشت ۹ دی در دورود گفت: با خلق حماسه ۹ دی علاوه بر تشخیص حق از باطل توطئه‌های نظام سلطه هم در جمهوری اسلامی ایران شکست خورد. 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه جریان شکست خورده در انتخابات ۸۸ هم سو با آمریکا و دیگر دشمنان نظام بخشی از مردم را به خیابان‌ها کشاندند افزود: مردم بصیر ایران بعد از این فتنه‌ها با خلق حماسه ۹ دی و حضور میلیونی در حمایت از نظام اعلام کردند برای حفاظت از انقلاب حاضرند جان خودشان را فدا کنند.

امام جمعه خرم آباد با هشدار در مورد ادامه دار و همیشگی بودن فتنه گری دشمنان اضافه کرد: ضرورت دارد مردم همیشه هوشیاری خود برای حفاظت از انقلاب را حفظ کنند.
نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در سایه حمایت مردم امروز جمهوری اسلامی در قله اقتدار قرار دارد گفت: برگرداندن مفسدان اقتصادی و جلوگیری ا ز دزدی دریایی آمریکایی‌ها از جمله این افتخارات است.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش خواستار تلاش همگان برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان شد.

حجت الاسلام والمسلمی شاهرخی با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و خواستار گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والا مقام به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شد.

<div id="video-display-embed-code_7444043"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3319743/7444043?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما