شناسهٔ خبر: 51670638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

جمهوری اسلامی با حمایت مردم در قله اقتدار قرار دارد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه حمایت مردم با بصیرت در قله اقتدار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلای نماز جمعه شهرستان دورود، گفت: با خلق حماسه ۹ دی علاوه بر تشخیص حق از باطل، توطئه‌های نظام سلطه هم در جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

وی با بیان اینکه جریان شکست خورده در انتخابات ۸۸ هم سو با آمریکا و دیگر دشمنان نظام بخشی از مردم را به خیابان‌ها کشاندند، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی و حضور میلیونی در حمایت از نظام و ولایت اعلام کردند برای حفاظت از انقلاب حاضرند جان خود را فدای آرمان‌های اسلام و انقلاب کنند.

امام جمعه خرم آباد با هشدار در مورد استمرار فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه و ولایی ایران اسلامی هوشیاری خود را برای حفاظت و صیانت از آرمان‌های نظام و انقلاب حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در سایه حمایت و بصیرت روز افزون مردم، امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار قرار دارد، گفت: برگرداندن مفسدان اقتصادی و جلوگیری از دزدی دریایی آمریکایی‌ها از جمله افتخارات ایران اسلامی است.

وی در ادامه خواستار تلاش و همت جهادی و انقلابی برای اجرایی شدن مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به لرستان شد.

امام جمعه خرم آباد در پایان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، خواستار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به ویژه سردار دل‌ها شد و بر برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما