شناسهٔ خبر: 51659660 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون فرهنگی دانشگاه امیرکبیر خبر داد

تقدیر از ۱۲۱ دانشجو برگزیده سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با حضور هزار و ۲۰۰ دانشجو در اردیبهشت ماه امسال آغاز به کار کرد و ۱۲۱ دانشجو برگزیده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با حضور هزار و ۲۰۰ دانشجو در اردیبهشت ماه امسال آغاز به کار کرد و در آذرماه با حضور داوران بین المللی از میان شرکت کنندگان ۱۲۱ دانشجو برگزیده شدند.


حامد ملا داوودی در این مراسم گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر تمام توان خود را به کار برد تا این جشنواره در شان قرآن برگزار شود.


وی افزود: دانشگاهی که بخواهد در تراز انقلاب اسلامی نوید بخش تمدن اسلامی باشد، دانشگاهی است که بستر و محفل نشر و گسترش معارف انسان ساز قرآنی باشد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با شعار «دانشگاه قرآنی، بصیرت فاطمی» در ۹ بخش آوایی، معارفی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری و نوآفرینی‌های قرآنی در ۴۰ رشته برگزار شد.

 

وی تاکید کرد: نفرات اول تا سوم بخش آوایی و نفرات اول تا پنجم بخش معارفی این جشنواره به مسابقات سطح ملی و پس از آن به مسابقات سطح بین المللی راه می‌یابند.

نظر شما