شناسهٔ خبر: 51641861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده سپاه استان قزوین:

تحریف بزرگترین خطر امروز جامعه است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: درحال حاضر تحریف انقلاب بزرگترین خطر برای ما است و دشمنان برای تحقق آن تلاش می‌کنند؛ لازم است رسانه‌ها با فعالیت خود این اقدامات را خنثی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست با مدیران رسانه‌های استان که صبح امروز به مناسبت دهه بصیرت برگزار شد، گفت: از آنجایی که سردار سلیمانی نقشه راه بود و همه به او تعلق خاطر داشتند، در مراسم تشییع او تمام افراد و اقشار جامعه حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در مراسم تشییع سردار سلیمانی جوانی بود که سردار را غرور و فرمانده خود می‌دانست، درواقع همه ما مانند یک خانواده هستیم و همه باید برای رفع دغدغه‌های موجود تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: برای سردار سلیمانی عمل انقلابی ملاک بود و کلماتاصلاح طلب و اصولگرا را قبول نداشت و ما نیز باید برای دفاع و گسترش سیره این شهید اقدام کنیم؛ چرا که شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و از این رو در صدد تحریف او هستند.    

رفیعی آتانی بیان کرد: ما در معرفی شهدای استان به عموم مردم کوتاهی کرده‌ایم و باید این اقدام بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرماندده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و زمان تاختن علیه هم نیست و باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و اتحاد و انسجام برای حل مشکلات قدم برداریم.

 

نظر شما