شناسهٔ خبر: 67982354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجمع اعتراضی مردم اهواز در پی شهادت "اسماعیل هنیه" برگزار شد

اهواز - ایرنا - تجمع اعتراضی مردم اهواز در پی شهادت "اسماعیل هنیه"، رییس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی، در حسینه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه اهواز در پی جنایت رژیم منحوس صهیونیستی باز هم سکوت نکرده و با مشت‌های گره کرده، خشم خود را از این جنایت ابراز کردند.

مردم غیور و شهیدپرور اهواز با در دست داشتن پوسترهایی منقش به تصویر شهید اسماعیل هنیه و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین ضمن نشان دادن ناراحتی و خشم‌ خود، خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت شدند.

اقشار مختلف مردمی با مشت‌های گره کرده، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله، مرگ بر صهیونیسم، آمریکا اسرائیل عدو المسلمین، لا الا الله اسرائیل عدو الله، حزب الله فلسطین الجهاد الجهاد، سر دادند و رژیم کودک کش اسراییل را عامل این جنایت دانستند.

در ادامه نیز مردم با شعارهای حسین حسین شعار ما خامنه‌ای امام ماست، سپاهی دلاور انتقام انتقام، رزمنده فلسطین انتقام انتقام و اسرائیل اسرائیل نابودی‌ات نزدیک است خواستار خونخواهی شهادت شهید اسماعیل هنیه شدند.

در این مراسم آیت الله سیدمحمدعلی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی امام‌ جمعه اهواز و سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس در کنار سایر مسوولان حضور داشتند.

حضور بانوان در کنار فرزندان خود در این مراسم چشمگیر بود همچنین طلاب و دانشجویان اهوازی با سر دادن شعار، انزجار خود را از این اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردم‌مان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی آورند.

نظر شما