شناسهٔ خبر: 51637074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام زمان و مکان مراسم ۹ دی و ۱۳ دی در خنداب

در جلسه مسئولان خنداب زمان و مکان مراسم گرامیداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در جلسه هماهنگی یوم الله ۹ دی و ۱۳ دی در شهرستان خنداب زمان و مکان مراسم گرامیداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی اعلام شد.

در این جلسه که در دفتر امام جمعه با حضور مسئولان شهرستان خنداب برگزار شد مقررگردید مراسم تجمع ۹ دی ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه در آستان مقدس امامزاده محمد مسعود (ع) برگزار شود.

همچنین مقرر شد: مراسم نکوداشت دومین سالگرد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در روز دوشنبه ۱۳ دی در سالن چند منظوره شهید فهمیده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

فتنه ۸۸ بعد از انتخابات ریاست جمهوری این سال با برنامه ریزی دشمنان خارجی و هدایت فتنه گران داخلی شکل گرفت و چند ماه کشور را درگیر آشوب و رکود کرد ادامه داشت تا اینکه در روز ۹ دی ماه ۸۸ با حضور کم‌نظیر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی حمایت از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران بساط فتنه برچیده شد.

به همین مناسبت بعد از سال ۸۸ هرسال سالروز حماسه ۹ دی با تجمعات مردمی تحت عنوان بصیرت گرامی داشته می‌شود.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و بزرگترین فرمانده ضد تروریسم دنیا، بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفت و گوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بغداد بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق شهید شدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

برچسب‌ها:

نظر شما