شناسهٔ خبر: 51585156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعلام برنامه های بسیج دانشجویی در سالگرد شهادت حاج قاسم/ حدود ۷۰ مقاله دکتری و ارشد درباره مکتب سلیمانی رونمایی می شود

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به پیش بینی۱۵۰برنامه به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان؛ گفت: حدود ۷۰ مقاله دکتری و ارشد در زمینه مکتب سلیمانی به چاپ رسیده که در آینده نزدیک از آنها رونمایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، رضا اسماعیل کاخ، شنبه(۴ دی) در نشست خبری با اشاره به پیش بینی۱۵۰برنامه به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان کرمان؛ از برگزاری یادواره سردار شهید حاج حسین پورجعفری، یار وفادار حاج قاسم و اجتماع جوانان سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان در هفتم دی ماه خبر داد.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان همچنین به همایش بین المللی مقاومت در دانشگاه شهید باهنر در ۹ دی ماه به میزبانی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا، بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد اسلامی کرمان اشاره کرد.

 

 

وی ویژه برنامه سالگردشهادت شهید سلیمانی با سخنرانی مسؤلان کشوری در محل دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در ۱۲ دی ماه را از دیگر برنامه های قابل ذکر برای بزرگداشت شهدای مقاومت عنوان و بیان کرد: حدود ۷۰ مقاله دکتری و ارشد در زمینه مکتب سلیمانی به چاپ رسیده که در آینده نزدیک از آنها رونمایی می‌شود.

 

 

وی اظهار کرد: از سوی بسیج دانشجویی استان کرمان به سازمان مرکزی پیشنهاد شد دانشجویانی که به زیارت قبر شهید سلیمانی مشرف می‌شوند، تحت عنوان یک دوره باشد که در راستای این پیشنهاد، دوره ای با عنوان «شمس» برنامه ریزی شد.

 

 

اسماعیل کاخ گفت: هدف از برگزاری این دوره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جهت مقابله با جنگ نرم دشمن، تبیین ابعاد مکتب شهید سلیمانی، تبیین ویژگی های مکتب شهید سلیمانی، تبیین سیره وسبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، ترویج روحیه مقاومت و استکبارستیزی در بین جوانان، ترویج ولایت مداری و مرزبندی با دشمنان، تبیین نقش حاج قاسم سلیمانی در تمدن اسلامی،تبیین نقش حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس، جنوب شرق و جبهه مقاومت است.

 

 

وی در پایان خبر داد: بیش از سه هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور از اول تا ۱۳ دی ماه در دوره شمس شرکت می کنند که دوره برای هر گروه، در سه روز است که دو روز آن به صورت آموزش و یک روز بازدید از یادمان های شهدا است.

پایان پیام/80

نظر شما