شناسهٔ خبر: 51582303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در نشست خبری تشریح شد:

تدارک دانشگاه فرهنگیان کرمان برای بزرگداشت شهید سلیمانی| از اردوی راهیان نور مقاومت تا همایش ها و جشنواره ها

حجت الاسلام توان گفت: سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان امسال برنامه راهیان نور را در دو بخش اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب و دانشجو معلمان را به زیارت قبر شهید سلیمانی تعریف کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام عباس توان، شنبه(۴ دی) در نشست خبری گفت: اردوهای راهیان نور مقاومت به همت سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان به  میزبانی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود.

 

 

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ادامه داد: سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان امسال برنامه راهیان نور را در دو بخش اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب و دانشجویان معلم به زیارت قبر شهید سلیمانی تعریف کرده است. 

 

 


وی با اشاره به اینکه بازه زمانی اردوهای راهیان نور مقاومت ۵  تا ۱۱ دی ماه و بازه دوم  از ایام دهه فجر تا عید نوروز تعریف شده است؛ بازدید از روستای قنات ملک، زادگاه شهید سلیمانی و یادمان شهدا روستاهای گُنجان شهرستان رابر و خانوک شهرستان زرند را هم جزو برنامه های فرهنگی این اردوها عنوان کرد.

 

 


حجت الاسلام توان تصریح کرد: امروز از اقشار و تیپ های مختلف در گلزار شهدای کرمان بر سر مزار سردار سلیمانی می آیند و مقام معظم رهبری شهید سلیمانی را به عنوان یک مکتب و راه معرفی کردند و سپهبد شهید سلیمانی عصاره انقلاب اسلامی  و یک شاخص در عصر حاضر است و با توجه به محبوبیتی که سردار سلیمانی در دل های مردم دارند باید از این فرصت استفاده و سردار سلیمانی را به عنوان یک الگو معرفی کنیم.

 

 

وی معرفی مکتب سلیمانی را خدمت به اسلام و انقلاب دانست و با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه تربیتی است که در راستای معرفی شهید سلیمانی اقدامات مهمی انجام خواهد داد؛ اعلام کرد: همایش ملی بررسی آموزه های تربیتی مکتب شهید سلیمانی ویژه فرهنگیان در ۱۲ دی ماه برگزار می شود.

 

 

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان افزود: تاکنون ۱۰۰ عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده و مقالات برتر در مجله «اسلام و پژوهش های تربیتی» مؤسسه امام خمینی(ره) و مجله «پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی» وابسته به دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) چاپ می شود.

 


رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان اظهار کرد: حدود ۲۰۰ دانشجو معلم از سراسر کشور در این همایش شرکت می کنند؛ ضمن اینکه جشنواره بزرگ تولیدات رسانه ای و ترویجی معلمان سلیمانی تمدن ساز با موضوع شهید سلیمانی نمونه تحقق یافته گام دوم انقلاب ویژه دانشجو معلمان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود. 

 


 

پایان پیام/80

نظر شما