شناسهٔ خبر: 51582162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان خبر داد؛

برگزاری اولین اردوی راهیان مقاومت در کرمان

«رمضانی» گفت: در ایام شهادت سردار سلیمانی میزبان هزار دانشجو از سراسر ایران اسلامی هستیم که از تاریخ 5 تا 12 دی در قالب اردوی راهیان مقاومت در کرمان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمد رمضانی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان در خصوص برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی و برگزاری اردوهای راهیان مقاومت که توسط دانشگاه فرهنگیان انجام خواهد شد، اظهار داشت:  راهیان نور مقاومت یک سفر زیارتی و روایتی ثبت شده در کل کشور است که در استان کرمان و مزار سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: راهیان نور مقاومت پویایی لازم را علت بیماری کرونا نداشته است، نتوانسته ایم میزبان زائران سراسر کشور درکرمان باشیم اما در سال جاری دانشجویان سراسر کشور از 5 تا 10 دی در این اردو حضور پیدا خواهند کرد ظرفیتی که برای سال اول در نظر گرفته شده است، 1000 تن است. زائران این دوره از 10 استان هستند و در سه بازه زمانی  5 تا 8 دی، 8 تا 11 و 10 تا 13 برگزار می شود.

وی در پایان گفت: راهیان مقاومت با محوریت بسیج دانشجویی هر سال در ایام شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود علاوه بر این در ایام الله دهه فجر و ایام نوروز و ... نیز میزبان زائران راهیان مقاومت هستیم.

انتهای پیام /

نظر شما