شناسهٔ خبر: 51517560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیش‌بینی رگبار پراکنده در ارتفاعات یزد/گزارش بیشترین بارش‌ها از کرخنگان

حمید رضا دهقان

هواشناسی استان یزد ضمن اعلام میزان بارش‌های پراکنده شبانه روز گذشته، برای امروز رگبار پراکنده برف و باران در ارتفاعات و کاهش دما را پیش‌بینی کرد.

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام هواشناسی استان یزد طی شبانه روز گذشته بیشترین بارش‌های پراکنده در استان مربوط به کرحنگان شهرستان مروست با ۱۱ میلی‌متر و سپس علی آباد تفت با ۱۰ میلی‌متر، منشاد، سلطانب سانیج، خودسفلی و چنازناز با ۷ میلی‌متر و ده‌بالا با ۶.۵ میلی‌متر بوده است.

نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان طی امروز را قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط بویژه در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید بعضاً با گردوخاک و متعاقب آن کاهش دما و سرمای شبانه پیش‌بینی می‌کند.

پدیده غالب استان از فردا اول دی‌ماه تا پایان هفته، آسمانی صاف تا نیمه ابری به همراه کاهش محسوس دماست و از عصر جمعه با افزایش ابر، احتمال بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان دود از انتظار نیست.

دمای هوای استان طی روزهای پایانی هفته جاری در مناطق مختلف استان روند کاهشی را دنبال خواهد کرد به نحوی که برای شهر یزد نوسانات دمایی ۱۵ تا یک درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده و  این در حالیست که دمای امروز استان بین ۲۳ تا ۶ درجه در نوسان است.

انتهای پیام

نظر شما