شناسهٔ خبر: 51514115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدری: مشکلات مالی پرسپولیس را با کمک هواداران حل می‌کنیم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه گفت: بنده یک سال در خدمت عزیزان هستم و فراز و نشیب زیادی داشتم. برای آینده برنامه خوبی دارم و قول به هواداران قهرمانی ششم داشته باشیم.

او افزود: مشکلات مالی را با کمک هواداران حل می‌کنیم. ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مالی استفاده می‌کنیم. پخش مستقیم و تبلیغات محیطی استفاده می‌کنیم. کادر فنی بدون مشکلی کار خود را انجام بدهند.

او گفت: استمرار در قهرمانی‌ها باید داشته باشیم. باشگاه پرسپولیس از لحاظ فرهنگ و اخلاق جایگاه اول داشته باشد.

صدری گفت: یکی از موارد که می پردازیم ، قصد داریم با تعامل مشکلات حل کنیم و دنبال مشاجره نیستیم.البته یک درصد از حق باشگاه نمی گذریم.

برای پرداخت طلب کالدرون ارز نیمایی گرفتیم

صدری درباره طولانی شدن پرداخت مطالبات مالی کالدرون گفت: بحث خارجی ها فقط کالدرون را نداریم. کالدرون در ۱۰ تیر ۹۸ قرارداد با عرب بسته است. او اختلاف اول را ژانویه ۲۰۲۰ با انصاری فرد پیدا کرد. مبلغ داده شده ۲۹۰ خرده ای بهش دادند و حدود ۷۴۵ هزار دلار به کالدرون و دستیارش باید می دادیم.

او افزود: با ۱۰۰ هزار دلار می توانستیم با کالدرون تسویه کنیم اما نهایت با ۷۵۰هزار دلار و به خواهش و تمنا جمعش کردیم.

صدری گفت : تهیه پول اولین بحث کالدرون بود و از زمان سمیعی سعی کردیم ۲۲ میلیارد تهیه کنیم .باشگاه نتوانست این عدد تامین کند که سجادی ما را کمک کرد.

او گفت: مطالبه اصلی‌ام این است که چرا با ۱۰۰ هزار دلار با کالدرون تسویه حساب نکردند. چرا نباید افرادی که مقصر این اتفاق بودند جوابگو باشند؟

صدری گفت: ما قصد کاهش هزینه های خود را داریم . در گذشته ارز آزاد می‌توانستند از بانک مرکزی بگیرند اما ما برای طلب کالدرون ارز نیمایی گرفتیم و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نفع باشگاه پرسپولیس شد.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس گفت: من ۲ بار با کالدرون صحبت کردم. ما گفتیم به احترام هوادار در ۵ قسط پول بگیرید. در امارات، ترکیه و قطر شماره حساب از کالدرون خواستیم اما او گفت با وکیلم باید صحبت کنید.

صدری گفت: من از گرشاسبی خواستم که پول خوراکین را در یکی از حساب ها بریزیم اما او گفت پولم را از کالدرون گرفتم.

او گفت: ارتباط با وکیل کالدرون سخت بود. تا اینکه او گفت یک حسابی در سوئیس دارم. پول را برای کالدرون حواله کردیم. حدود ۱۰ روز طول کشید تا او تاییدیه وصول را به ما اعلام کند.

صدری گفت: ۶۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار دلار به ترتیب به حساب کالدرون ریختیم. کالدرون جمعه هفته پیش اعلام کرد که پول به حسابش واریز شده است .

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس گفت: ما به وکیلش التماس کردیم ۹۵ درصد پول ریختیم اما او گفت موکلم پادشاه من است. متاسفانه کالدرون دیشب می‌گفت من ایران را دوست دارم اما به هواداران او احترام نگذاشت.

او افزود: اندازه ۴۵ هزار دلار هم کالدرون به ما و هواداران اعتماد نکرد. در گذشته به کالدرون بی احترامی شد و قبول داریم. ما هیچ کوتاهی نکردیم و در بقیه پرونده‌ها هم کوتاهی نکردیم.

وضعیت مبلغ قرارداد بازیکنان در این باشگاه چگونه است؟

صدری افزود: بودیمیر با عرب قرارداد بست و در زمان عرب با پرسپولیس اختلاف پیدا کرد. ۲۵ هزار یورو به او دادند و قراردادش ۵۰۰ هزار یورو بود. ۳ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و دوستان چرا این کار را کردند. این بازیکن ۵ هزار یورو ارزشش بود اما به او ۲۵۰ هزار یورو برای یک سال با پرسپولیس قرارداد بست. ۴۷۰ هزار یوروبه بودیمیر دادیم و ۳۲ هزار یورو خسارتش بود و او ۵۰۷ هزار یورو گرفت تا رضایت داد.

صدری: مشکلات مالی پرسپولیس را با کمک هواداران حل می‌کنیم

قرارداد با کارگزار را به نهادهای نظارتی می‌دهم

سرپرست مدیر عاملی پرسپولیس گفت: من به نهادهای نظارتی اعلام کردم و قرارداد با کارگزار را به نهادهای نظارتی می‌دهم.

او گفت: استوکس ۷ /۱۱/ ۹۸ با انصاری فرد قرارداد بست. مبلغ ۱۵۰ هزار دلار بهش پرداخت کردند و به ۸۵۰ هزار دلار محکوم شدیم.استوکس برای کرونا از ایران رفت اما باشگاه به او رضایت نامه داد.رضایت نامه استوکس را رسولی پناه چرا صادر کرد؟ فدراسیون وقت از رسولی پناه پرسید itc صادر شود و او اجازه داد.

صدری بیان کرد: حسینی به مدت ۱۰ سال در باشگاه پرسپولیس است. ما حاضریم با حضور عرب و انصاری فرد مناظره‌ای بگذاریم تا هواداران حقایق را بدانند.  اوساگونا با انصاری فرد قرارداد بست. باشگاه پرسپولیس ۴۷/ ۹۰۰ هزار دلار به اوساگونا داد.

رادوشوویچ قراردادش تمام شده بود

صدری گفت: رادوشوویچ قراردادش تمام شده بود و چرا باید ۲۵۰۰ هزار یورو سه ساله با او ببندیم. او افزود: وکیل رادوشوویچ گفت که ۱۹۶ هزار یورو باید بدهید. ۲۰ درصد به بقیه بازیکنان دادیم و به او گفتیم ۵۰ هزار یورو به تو می‌دهیم و ۳ هفته دیگر ۳۰۰ هزار یورو می‌دهیم. رادوشوویچ بعد از گرفتن پولش سوار هواپیما شد و از ایران رفت.

صدری گفت: ما اولین خواسته مان از رادوشوویچ این بود که برگردد و ۲ بار نامه به او دادیم. ۸۰ هزار یورو به او دادم. مطالبات مالی رادوشوویچ از زمان انصاری فرد بود. رادوشوویچ بعد از گرفتن پول بیان کرد که در ایران می‌ماند اما او به کشورش بازگشت. از همین جا خواهش می‌کنم که او برگردد. راه قانونی وجود دارد و ۳ شاهد دارم.

او درباره کارگزار باشگاه پرسپولیس گفت: اگر کارگزار ضمانت نمی‌داد ، اول قرارداد ۲۰ میلیارد نمی‌داد.

با تمام بازیکنان قرارداد ۳ ساله بسته شده است

سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: با تمام بازیکنان به غیر از ترابی و سرلک ۳ ساله قرارداد بستیم. با حامد لک مذاکراتی داشتیم. همچنین با ترابی و سرلک مذاکره می‌کنیم تا قراردادشان را تمدید کنیم. در قرارداد بازیکنان این است که ۵ درصد قراردادشان را بعد از پیوستن به تیم های خارجی باید بپردازند.

سجادی تفاوتی بین ۲ باشگاه قائل نشده است

صدری درباره مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس گفت: من سابقه ۲ سال سرپرستی در باشگاه داشتم. تمام اختیارات مدیرعاملی را داشته‌ام. من ارتباطم با سجادی بسیار نزدیک است و تلاش می‌کنیم به نفع باشگاه کار کنیم. سجادی تفاوتی بین ۲ باشگاه قائل نشده است. من هوادار باشگاه پرسپولیس بودم و قبلا به این باشگاه کمک کردم. در چند روز آینده تکلیف مدیرعاملی پرسپولیس مشخص می‌شود.

در زمان سمیعی حس نمی‌کردم رئیس هیئت مدیره هستم

صدری درباره اینکه مدیرعامل نشود در پرسپولیس می ماند، گفت: ما تا روزی که در باشگاه پرسپولیس هستیم در خدمت هواداران خواهیم بود. در زمان سمیعی حس نمی‌کردم رئیس هیئت مدیره هستم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:  ما تیم استقلال را به عنوان تیم دوم پایتخت قبول داریم.

صدری درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مالکیت این ۲ باشگاه را قرار است به یک وزارتخانه بدهند.

آیا احتمال حدف باشگاه پرسپولیس از آسیا وجود دارد؟

صدری گفت: من بعید می دانم که از آسیا حذف شویم. مصطفوی زیر حرف خود نمی زند. همه دوستان کمک کنند تا مجوز حرفه‌ای ۲ باشگاه صادر شود.

صدری درباره دریافت غرامت از باشگاه الریان گفت: خلیل زاده قابل احترام است. اگر قرار باشد از باشگاهی غرامت بگیرم با او هماهنگ می‌کنیم.

 باشگاه پرسپولیس وارد بورس می‌شود

او در باره سوال باشگاه خبرنگاران درباره رفتن باشگاه پرسپولیس به فرابورس گفت: شما بخواهید به بورس بروید پایه بورس هم خوب است. رئیس جمهوررئیسی دستور داد که ما وارد بورس شویم . تاآخر دی ماه سهام را در بورس عرضه کنیم و ۱۵ درصد کل عرضه سهام باشگاه است.

او درباره مالیات گفت : زمانی که مالیات ما مسدود شد دوستان کمک کردند تا باز شد.

وضعیت زمین چمن ورزشگاه درفشی فر احیا می‌شود

صدری گفت: در مورد ورزشگاه درفشی فر با پیمانکار صحبت می‌کنیم که با کاشتن چمن طبیعی احیاش کنیم و تیم های پایه را در ورزشگاه گمنام استقرار می دهیم.

او درباره رقم قرارداد با کارگزار گفت: شاید هفته آینده کارگزارهمه پول خود را بدهد.

شکایت باشگاه پدیده از پرسپولیس به کجا رسیده است؟

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده شکایت باشگاه پدیده به علت انتقال گل محمدی گفت: من با حیدرپور صحبت کردم . قراردادی دوستان با پدیده بستند که ۶ میلیارد بدهند که ۴ میلیارد مانده است . به ازای هر ۱۰ روز تاخیر در مجموع ۱۶ میلیارد باید بپردازیم .

مشکل ما با باشگاه پدیده این است که روزی ۱۰ میلیون باید بدهیم که ما این پول را نداریم بدهم اما اصل قرارداد را می توانیم همین امروز بدهیم .

او درباره سوال باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات وکیل باشگاه پدیده مبنی بر احتمال کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس گفت : ما با کدخدا صحبت کردیم و دیگر وکیل پدیده را نمی شناسیم.

قرارداد گل محمدی را ۲ فصل دیگر تمدید کردیم

او گفت: قرارداد گل محمدی برای این فصل بود و ۲ فصل دیگر تمدید کردیم.

از شرکت سیما کیش  شکایت کردم

صدری گفت: من از شرکت سیما کیش به علت ندادن طلب باشگاه پرسپولیس شکایت کردم.

او گفت: مبلغ قرارداد بانک گردشگری را اضافه کردیم.

پرسپولیس باید در حقوق بین الملل قویتر عمل کند

او افزود: من حسم این است که باشگاه پرسپولیس باید در حقوق بین الملل قویتر عمل کند و مشاوره ها و وکلای بین المللی خوبی داشته باشیم.

درصدی از حقوق کارمندان پرسپولیس را تامین کردیم 

او درباره اعتصاب کارمندان باشگاه پرسپولیس گفت: ما به کارمندان قول دادیم که ۲۵ و ۳۰ درصد حقوقشان را تامین کنیم که دیروز این پول دادیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما