شناسهٔ خبر: 67533328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سه دلیل برای موفقیت؛

گفت‌وگوی مهر با تنها داور ایرانی حاضر در جام‌جهانی فوتسال

داور بین المللی فوتسال ایران که از سوی فیفا برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۴ دعوت شده است تلاش، مطالعه و تمرین را عامل موفقیت در این رشته دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) لیست داوران قضاوت کننده در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را اعلام کرد که ابراهیم محرابی افشار از ایران در این مسابقات قضاوت خواهد کرد.

ابراهیم محرابی افشار که سابقه قضاوت در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را هم در کارنامه دارد در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص عوامل موفقیتش در رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۴ گفت: برای داورها عامل موفقیت چیزی جز تلاش، مطالعه، تمرین و قضاوت‌های صحیح نیست. داورانی که به جام جهانی دعوت شده اند بر اساس یک رنکینگ و امتیازبندی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که اول باید در تونمنت های AFC بتوانید در رده‌های بالای AFC قرار بگیرید که بعد برای جام جهانی کاندیدا شوید.

وی ادامه داد: فیفا برای داورهایی که نامزد حضور در این بازی‌ها بودند از دی سال گذشته کلاس‌های آنلاین را برگزار کرد و آزمون‌های مختلفی از داورها گرفتند که خروجی این کلاس‌ها و آزمون‌ها، لیستی است که فیفا اعلام کرده است.

این داور بین المللی گفت: از قاره آسیا ۸ نفر از ۸ کشور مختلف به این بازی‌ها دعوت شده اند. از ایران خانم‌ها گلاره ناظمی و زری فتحی هم نامزد حضور در جام جهانی بودند و مجموعاً ۱۶ نفر از آسیا در لیست فیفا حضور داشتند که ۸ نفر نهایی انتخاب شدند و متأسفانه دو همکار ایرانی ما از سوی فیفا انتخاب نشدند.

نظر شما