شناسهٔ خبر: 51510902 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صف‌های خرید و فروش سهام در ۳۰ آذر ماه

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۵۹۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۱۳۳ واحدی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۳۰ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۳۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل  بورس با رشد هزار و ۵۹۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۱۳۳ واحدی قرار گرفت. سه نماد وبملت، فولاد و شستا در این دقایق بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. کالا، وبملت و شستا نیز سه نماد پرتراکنش این لحظات بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با  رشد کمتر از یک واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۴۰ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، سمگا و توسن بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تاکنون داشته‌اند. سه نماد توسن، فرابورس و سمگا پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار فرابورس بوده‌اند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۵۳۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۲۲۷ واحد در ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۱۳۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و وبملت بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند. کالا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس در این دقایق است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۶۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد غصینو، بپاس و شبصیر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق بازار، ۹۳ نماد در صف خرید و ۵۷ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۶۳۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۱۷۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و وبملت بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شاخص کل هم وزن نیز با ۲ هزار و ۸۹۹ واحد در ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۸۹۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۸ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۸۸ واحدی ایستاد. سه نماد غصینو، بپاس و کگهر بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص فرابورس داشته‌اند. نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در بازار است.

در ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۵۸۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۱۲۹ واحد ایستاد. سه نماد فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۷۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۱۶ واحد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۹۲۵ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۴۶۷ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما