شناسهٔ خبر: 51502001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادامه یکه‌تازی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

قم-ایرنا- شیمیدر قم در ادامه پیروزی‌های قاطع خود در لیگ برتر، این بار با نتیجه ۹۰ بر ۶۹ از سد تیم صنایع هرمزگان عبور کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه هیات بسکتبال قم، در ادمه بازی های دور برگشت لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز در قالب هفته یازدهم این رقابت ها تیم شیمیدر قم و صنایع هرمزگان در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

این بازی را صنایع هرمزگان بهتر آغاز کرد و موفق شد کوارتر اول را ۲۲ به ۱۸ به سود خود به پایان برساند اما شیمیدری ها در کوارتر دوم با جبران امتیازات از دست رفته با نتیجه ۲۶ بر ۱۴ به برتری رسیدند تا نیمه نخست ۴۸ بر ۳۲ به سود نماینده قم تمام شود.

بلندقامتان شیمیدر در کوارتر سوم و چهارم نیز به ترتیب با نتایج ۱۹ بر ۱۲ و ۲۷ بر ۲۱ به برتری رسیدند تا این رقابت را در نهایت با نتیجه ۹۰ بر ۶۹ به پیروزی برسند تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کنند.

شیمیدری ها از یازده بازی خود در لیگ برتر فصل جاری با ۱۰ برد و یک باخت و کسب ۲۱ امتیاز همچنان یکه تاز گروه ب هستند.

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.

نظر شما