شناسهٔ خبر: 51473193 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون اول دستگاه قضا در پاسخ به دفاع‌پرس:

در قانون ۳۰ ترک فعل احصاء شده است/ ارسال لایحه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر با قید فوریت به دولت

حجت‌الاسلام مصدق با بیان اینکه در قانون ۳۰ مورد ترک فعل احصاء شده است، گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر با قید فوریت به دولت ارسال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول دستگاه قضا در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: جلساتی درباره اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر از دو سال پیش در معاونت حقوقی قوه قصاییه و با حضور ستاد مبارزه با مواد مخدر، دادستان کل کشور و نیروی انتظامی برگزار شد.

وی ادامه داد: برای اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر،۲۰ تا ۲۵ کارشناس در حوزه‌های مختلف ۵۰ جلسه برگزار کردند.

حجت‌الاسلام مصدق افزود: لایجه جامع تقریبا آماده تحویل مجلس است؛ ما با قید فوریت زمینه ارسال به دولت را فراهم خواهیم کرد.

وی در خصوص تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی گفت: بر اساس دستور رئیس دستگاه قضا تا پانزدهم دی همه مواردی که حکم گرفتند باید تعیین تکلیف شوند.

معاون اول دستگاه قضا در پاسخ به خبرنگار دفاع‌پرس درباره برخورد با دستگاه‌هایی که در موضوع پیشگیری از مواد مخدر ترک فعل کردند، گفت: ۳۰ مورد ترک فعل در قانون احصاء شده که تنها سه مورد جرم انگاری شده است.

وی ادامه داد: در اصلاح قوانین دادگستری که در معاونت حقوقی دستگاه قضا در حال به نتیجه رسیدن است ماده‌ای در خصوص ترک فعل‌ها پیش‌بینی شده است که اگر در مجلس تصویب شود با مصادیق آن عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما