شناسهٔ خبر: 51435785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

مسئولان برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در زمان حیات خود بسیار توصیه حضرت زهرا (س) را به مردم کردند.

وی با اشاره به شأن، منزلت و جایگاه حضرت زهرا (س) نزد خداوند متعال، گفت: جایگاه حضرت زهرا (س) نزد پروردگار آنقدر بالا بوده که خداوند در شأن و منزلت ایشان آیه نازل کرده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور ایجاد روحیه نا امیدی و یاس به ویژه در میان نسل جوان بوده اما مسئولان باید تلاش کنند مشکلات اقتصادی و معیشتی کاهش پیدا کند.

علما بیان کرد: امروزه مردم با مشکلات معیشتی دست به گریبان هستند و مسئولان برای کاهش مشکلات معیشتی باید برنامه ریزی کنند اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای خاورمیانه است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با پرستاران به مردم و مسئولان گفتند باید وقایع و رخدادهای کشور به صورت صحیح برای مردم تبیین شود زیرا دشمنان جای ظالم و مظلوم را تغییر می‌دهند و دشمنان کشور دروغگو هستند و از برخی وقایع سو استفاده می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری سعی می‌کنند با فریب مردم به اهداف خود دست پیدا کرده و انقلاب آسیب بزنند و تبیین درست واقعیت‌ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بیشتر از سایر زمان‌ها احساس می‌شود.

علما همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از زحمات راهداران در خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی کردند.

نظر شما