شناسهٔ خبر: 51385904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اعتراضات ادامه‌دار عنایتی به اتفاقات بازی هوادار و پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال هوادار همچنان به شرایط داوری مصاف این تیم با پرسپولیس معترض است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز غلامرضا عنایتی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن ضمن ابراز خوشحالی از حضور دوباره در اصفهان اظهار داشت: خیلی بازی حساسی برای هر دو تیم می‌تواند باشد، ما مطمئناً بازی خیلی سختی مقابل ذوب آهن داریم.

وی افزود: ذوب آهن تیم ریشه داری است و دارای هویت در ایران و اصفهان است، ما تمام کارهای باید را بعد از بازی با پرسپولیس انجام دادیم اما به دلیل زمان بازی‌ها و نزدیکی آنها نمی‌توانیم کار تاکتیکی زیادی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: باید قبل از هر بازی به صورت روحی و روانی و بدنی بچه‌ها را برای مسابقه آماده کنیم، صحبت‌های لازم برای بازی ذوب آهن را انجام دادیم و برای انجام بازی خوب مصمم هستیم.

نتایج ما با فوتبال‌مان نمی‌خواند

وی با بیان اینکه مصدومیت بازیکنان در هفته‌های اخیر به ما ضربه زد، اضافه کرد: چهار پنج بازیکن تأثیرگذار را به دلیل مصدومیت در این بازی به همراه نداریم اما تلاش می‌کنیم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و شرایط جدولی را تغییر دهیم.

عنایتی تاکید کرد: با توجه به فوتبالی که تیم ما بازی می‌کند با نتایجی که می‌گیرد با هم نمی‌خواند، امیدواریم فردا هم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم هم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در خصوص مصدومان تیم هوادار برای این بازی گفت: محمد قاضی، داریوش شجاعیان، روح الله باقری و محمد ستاری به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نیستند اما بازیکنان جایگزین کیفیت فنی بالایی دارند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص حواشی ادامه دار بازی گذشته این تیم با پرسپولیس تصریح کرد: دوستان ما دیگر خیلی به اتفاق گل دوم ما می‌پردازند، اما هیچکدام از آنها گل خودشان در دقیقه ۹۴ با آن شرایط ندیدند که صد در صد خطا بود و داور ندید.

شرایط مساوات شود

وی ابراز داشت: نمی‌دانم دوستان چرا در مورد این‌ها صحبت نمی‌کنند، اگر تیم پرسپولیس این صحنه را داشت باید این همه جار و جنجال شود، مگر تیم‌های دیگر حق ندارند، همیشه باید حق را به حق دار بدهیم روی صحنه گل دوم شرایط ما کاملاً تغییر کرد.

عنایتی افزود: روی گل دوم سه امتیاز ما تبدیل به یک امتیاز شد و دوستان یک مقدار به این هم بپردازند، اگر خیلی خیلی از حق خودشان دفاع می‌کنند بگویند در دقیقه ۹۴ چه اتفاقی افتاد، همه زمان را به مظلوم نمایی نپردازند یکی تیمی به دلیل شرایط تماشاگران خوب است و یک تیم مثل ما کمتر طرفدار دارند اما همه تیم‌ها برای نتیجه زحمت می‌کشند.

وی گفت: امیدواریم همه تیم‌ها در شرایط مساوات رقابت کنند و نتایج بازی‌ها در زمین و با پشتکار تیمی معین شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما