شناسهٔ خبر: 51348187 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایستنا | لینک خبر

خرید فوری از سوپرمارکت‌ها از اسنپ‌فود جدا و اسنپ اکسپرس متولد شد

صاحب‌خبر -
 
سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ که پیش از این به عنوان یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود در دسترس کاربران بود، اکنون با برندی جدید تحت عنوان اسنپ اکسپرس در دسترس است.
 
به گزارش روابط عمومی اسنپ‌فود، اسنپ‌اکسپرس برندی جدید از گروه اسنپ است که امکان دسترسی آسان به سوپرمارکت‌های اطراف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. اسنپ اکسپرس جزو سرویس‌های q-commerce محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از ناوگان اختصاصی، در کمتر از ۳۰ دقیقه، سفارش را به دست مشتری می‌رساند.
 
حالا با توجه به نیاز روزافزون به سفارش آنلاین سوپرمارکتی و رشد بازار، گروه اسنپ تصمیم گرفته تا این سرویس که پیش از این از سرویس‌های اسنپ‌فود بود، مستقل شود و با برند جدید اسنپ اکسپرس و تیمی بزرگ‌تر، با تمرکز کامل در جهت گسترش این سرویس فعالیت کند.
 
مهراد عبدالرزاق، رئیس هیات‌مدیره اسنپ‌فود، در مورد این تصمیم می‌گوید: «امیدواریم این تغییر گامی مثبت در جهت افزایش تمرکز بر بهبود تجربه کاربری سرویس سوپرمارکت از طریق بهبود زمان ارسال، افزایش گزینه‌های در دسترس برای خرید و افزایش پیشنهادهای اقتصادی و به‌صرفه برای کاربران در شرایط موجود باشد.»
 
مسعود طباطبایی، معاون توسعه کسب‌وکار گروه اسنپ، مدیریت سرویس اسنپ اکسپرس را بر عهده خواهد داشت. طباطبایی هدف از مستقل شدن بخش سوپرمارکت اسنپ را چنین شرح می‌دهد: «امید داریم که با مستقل شدن سرویس سوپرمارکت اسنپ، دری تازه به بازار سفارش آنلاین اقلام سوپرمارکتی باز کنیم و تجربه کاربری بهتری برای مشتریان‌مان رقم بزنیم.»
 
روابط عمومی اسنپ اکسپرس مشکلاتی را که طی هفته گذشته برای کاربران پیش آمد به جابه‌جایی زیرساخت‌های فنی مربوط می‌داند و می‌گوید اکنون به صورت کامل برطرف شده است. تیم اسنپ اکسپرس با عذرخواهی از مشکلات پیش‌آمده اعلام کرده است که برای تمامی مشتریانی که در مدت اخیر دچار مشکل شده‌اند کد تخفیفی در نظر گرفته شده و پیامک می‌شود.
 
در حال حاضر، سرویس اسنپ اکسپرس در بیش از ۳۰ شهر فعالیت دارد.

نظر شما