شناسهٔ خبر: 51324355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای ۵ مرحله‌ای طرح مدیریت هوشمند کرونا از ۲۱ آذرماه

استاندار سمنان گفت: طرح مدیریت هوشمند کرونا از ۲۱ آذرماه و در پنج مرحله اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی، حمل و نقل درون‌شهری، واحدهای صنفی، حمل و نقل برون‌شهری و حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی حوزه‌هایی هستند که طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله زمانی مختلف در آنها اجرایی می‌شود.

وی افزود: میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران که در طول مدت همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشتند تبریک عرض کرده و خداقوت می‌گویم.

هاشمی ادامه داد: در جلسه امروز ستاد ملی از اقدامات خوبی که در حوزه استان سمنان در زمینه مقابله با کرونا شکل گرفته بود، تشکر شد که به همین واسطه از همه دست‌اندرکاران و تمامی مردم استان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت دانش‌آموزان حائز اهمیت بوده و از اولویت‌ها است، گفت: ضرورت دارد تا نظارت‌ها در مدارس به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت مستمر ادامه‌دار باشد.

استاندار سمنان از برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری خبر داد و تأکید کرد: مقدمات لازم برای انجام این مهم در کمال آرامش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آموزش و پرورش فراهم شود.

وی اذعان داشت: همان‌طور که ریاست محترم جمهور تأکید داشتند، واکسیناسیون اتباع انجام شده اما نیاز است تا این مهم تسریع یافته و تکمیل شود.

هاشمی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دقت داشته باشند تا نظارت بر اتوبوس‌های بین‌راهی که در استان توقف دارند مَدنظر قرار داشته تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی انجام شود.

وی اضافه کرد: در حوزه واکسیناسیون کرونا در حوزه روستایی استان سمنان اقدام خوبی صورت گرفته که بیش از پیش تقویت خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا استان به سمت نقشه آبی سوق داده شود و شاهد تغییر رنگ‌بندی باشیم، تصریح کرد: لازم است تا به دور از سیاه‌نمایی، واقعیت‌ها و تلاش‌های صورت‌گرفته در حوزه مدیریت مقابله با کرونا در استان مستندسازی و اطلاع‌رسانی شود.

هاشمی گفت: از مردم استان سمنان خواهش داریم تا از سلامت خود و خانواده و اطرافیانشان در آستانه شب یلدا و دورهمی‌های خانوادگی مراقبت کنند که ضرورت دارد تا صدا و سیما در این خصوص آگاهی‌بخشی کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما