شناسهٔ خبر: 51306615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر راه: تصویب ١۴٠٠ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های لرستان/ راه‌آهن خرم‌آباد به دورود طی 3 سال تکمیل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای بخش راه لرستان ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارمصوب شده است، گفت: راه‌آهن خرم‌آباد به دورود پس از 8 سال ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اتمام آن پروژه ۳ ساله خواهد بود و نیازمند ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رستم قاسمی امشب در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور رییس‌جمهور در حال برگزاری است، اظهار کرد: اگرچه اقدامات خوبی در حوزه راه انجام شده اما راه‌های روستایی استان نیازمندی‌های جدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای بخش راه لرستان ۱۴۰۰ میلیارد تومان در سفر امروز مصوب شده که می‌تواند تحولی در بخش راه استان به وجود آورد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه‌آهن خرم‌آباد به دورود در سال ۹۲ شروع شده است، گفت: جلساتی روز گذشته و امروز برای اجرای فاز نخست این پروژه برگزار شد، هم‌اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اتمام ۶۰ درصد پروژه ۳ ساله خواهد بود و نیازمند ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

قاسمی در خصوص نهضت ملی مسکن نیز گفت: ۸۰ هزار واحد تا پایان دولت در استان نیاز است، این در حالی است که تعداد ثبت‌نام کنندگان ۹۳ هزار نفر است.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد طی امروز در سراسر استان خبر داد و گفت: با این وجود برای تامین سهمیه مسکن استان مشکل تامین زمین را داریم که نیازمند توجه ویژه در این زمینه است.

انتهای پیام/

نظر شما