شناسهٔ خبر: 51301249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر راه: طرح‌های چهارخطه شدن جاده‌های لرستان تا پایان دولت سیزدهم به اتمام می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰۰ کیلومتر طرح‌‌ برای چهارخطه شدن در استان لرستان در دست اجرا است که در سفر رئیس جمهور پیش‌بینی اعتبار شده است و امیدواریم تا پایان دولت این مهم محقق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رستم قاسمی ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات اجرایی احداث محور خرم‌آباد- معمولان- پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در سیل ۹۸ بخش قابل توجهی از این محور دچار خسارت شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش مسوولان استان، در ۴ قطعه پروژه قابل اجرا است که هم‌اکنون ۲ قطعه آن در حال انجام بوده و برای قطعه سوم نیز پیمانکار آن انتخاب شده است.

وزیر راه و شهرسازی اتمام این پروژه را برای پلدختر مهم خواند و افزود: بخشی از اعتبار این محور در سفر امروز ریاست جمهوری تامین شده و بخشی نیز از طریق بانک‌ها صورت گرفته و امیدواریم با اعتبارات پیش‌‌بینی شده این مطالبه مردم پلدختر تا پایان این دولت به سرانجام برسد.

قاسمی بیان داشت: ۲۰۰ کیلومتر طرح‌‌ برای چهارخطه شدن جاده ها در استان لرستان در دست اجرا است که در این سفر اعتبار لازم پیش‌بینی شده است و امیدواریم تا پایان دولت این مهم محقق شود.

وی از انتخاب پیمانکار قطعه بروجرد به اراک در پروژه آزادراهی خرم‌آباد به اراک خبر داد و خاطرنشان کرد: با مشارکت وزارت راه این قطعه به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

نظر شما