شناسهٔ خبر: 51294387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده بروجرد:

زنان کارآفرین بروجرد نیازمند حمایت جدی دولت هستند

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان کارآفرین شهرستان بروجرد دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بسیاری هستند که نیازمند حمایت جدی دولت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "فاطمه مقصودی" روز پنجشنبه در نشست زنان کارآفرین اشترینانی که با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور برگزار شد،  اظهار داشت: هر جا صحبت از انقلاب می شود بانوان یک پای قضیه هستند در تمام راهپیمایی و فرهنگی حضور دارند اگر زنان نبودند هرگز اتفاق های بزرگ تاریخ رخ نمی داد.

وی افزود: هرجا صحبت از ابتدا پیشرفت و مردان بزرگان است حتما زنان بزرگی در کنار آنها هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زنان اشترینان در یک منطقه محروم زندگی می کنند و امکانات و تجهیزات که باید به رشد خودشان و خانواده آنها کمک کند اینجا وجود ندارد امیدوارم با حضور معاون رییس جمهور حرکت های خوبی برای اشترینان و شهرستان داشته باشیم. 
مقصودی اضافه کرد: در اشترینان کارخانه ظروف یکبار مصرف چند ماه دیگر به اشتغال‌زایی می پردازد و حدود ۳۵۰جوان با اولویت اشترینان مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش ایرنا "انسیه خزعلی" معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در بدو ورود به شهر بروجرد مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

دیدار با امام جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد نیز از برنامه های بعدی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به بروجرد است.

همچنین قرار است خزعلی روز جمعه ۱۹ آذر در سفر به کوهدشت، پس از دیدار با امام جمعه شهر با فعالان زن و کنشگران اجتماعی این شهرستان دیدار کند و پس از آن دیداری با اقشار زنان در خرم آباد خواهد داشت.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور قرار است جمعه ۱۹ آذر به همراه برخی از وزرا و مسوولان کشوری در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان سفر کند و برنامه های سفر ۲ روزه خزعلی نیز در همین راستا است.

نظر شما