شناسهٔ خبر: 51291899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد

با حضور جمعی از مدیران ارشد حوزه فرهنگ در آذربایجان غربی و کشور آئین تکریم و معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید محمد هاشمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، گفت: تعامل با اهالی هنر، فرهنگ و رسانه آذربایجان غربی که تنوع ادیان و اقوام است، باید سرلوحه کار مدیرکل ارشاد قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه همواره اولویت نخست برای انتخاب مدیران کل انتخاب از داخل سیستم است افزود: خوشبختانه، علیرضا نوروزی از خانواده فرهنگ و هنر بوده و منصوب دولت مردمی و انقلاب است.

هاشمی وی خاطر نشان کرد متاسفانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غنای مالی نداریم اما تلاش‌های خوبی در مجموعه دولت و حاکمیت با تشکیل قرارگاه های فرهنگی در حال انجام است.

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: هرچند ممکن است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اختیارات محدودی داشته باشد اما در اذهان و انظار عمومی، متولی فرهنگ استان به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: تکریم هنرمندان به خصوص هنرمندان استانی مجمع مهجور و ناشناس در مجموعه صندوق اعتباری هنر یکی از اتفاقات خوبی است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان است.

در پایان این مراسم از زحمات ناصر خدایاری مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تقدیر و علیرضا نوروزی به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.

نظر شما