شناسهٔ خبر: 51288538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دبیرکل حزب موتلفه

حزب موتلفه با دولت سیزدهم تعامل دارد

رکنا: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه در تعامل با دولت سیزدهم طرح‌ها و برنامه‌هایی را تدوین کرده تا بتواند در راستای گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا از قم، اسدالله بادامچیان در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (س) با بیان اینکه حزب موتلفه با نظر امام (ره) شکل گرفت و ایشان تا پایان عمر خود هم به این حزب عنایت داشت اظهار داشت: این حزب همواره در خط ولایت و روحانیت حرکت کرده و تنها حزبی است که در اساس‌نامه آن بر پیروی از روحانیت اصیل تصریح شده و پیوند ما با روحانیت، جامع مدرسین حوزه علمیه قم، علما و مراجع ثابت و صادقانه بوده و از روی سیاست نیست .

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب تصمیم بر این شده است که جلسه‌های هیات مدیره و مجمع عمومی در قم باشد گفت: پیوند حزب موتلفه با حوزه علمیه، جامعه مدرسین و علمای دین باید نمود داشته باشد زیرا به گفته مرحوم آیت الله مهدوی کنی حزب روحانیت، موتلفه اسلامی است بنابراین روحانیت و حزب موتلفه از هم جدا نیستند .

وی افزود: بنابراین آغاز دوره سیزدهم حزب که در گام دوم انقلاب است و باید بر اساس منشور بیانیه گام دوم گام برداریم از قم خواهد بود و اولین مجمع عمومی حزب هم در قم برگزار می‌شود

بادامچیان با بیان اینکه حزب موتلفه به صورت منسجم و مسلط با ۳۱ دبیر استانی فعالیت می‌کند گفت: در قم و سایر استان‌ها افراد برجسته، قوی و مسلط کار می کنند و تشکیلات ویژه‌ای که مجموعه‌ای از مومنان هستند را شکل داده‌اند .

همچنین با بیان اینکه در حزب موتلفه آموزش‌های دینی و حزبی به اعضا داده می شود افزود: حدود ۲۰ جزوه در رابطه با فعالیت‌های حزبی و مسائل روز تهیه شده و در میان اعضا توزیع می‌شود .

بادامچیان گفت: ما در انتخابات شورایاری‌ها در تهران توانستیم با کمک روحانیت و بسیج مطلوب عمل کنیم و در انتخابات مجلس با شورای ائتلاف همکاری کردیم و توانستیم با پیروی از خط ولایت آمریکایی‌ها را مایوس کنیم .

وی ادامه داد: حزب موتلفه در تعامل با دولت طرح‌ها و برنامه‌هایی را تدوین کرده است تا بتواند در راستای گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کند.

نظری / قم

 

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلم جنجالی سرقت دریچه فاضلاب توسط پلیس / رازش در بروجرد فاش شد

    فیلم جنجالی سرقت دریچه فاضلاب توسط پلیس / رازش در بروجرد فاش شد

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما