شناسهٔ خبر: 51284752 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه:

طرح‌های پیشنهادی به دولت در حزب مؤتلفه تدوین می‌شود

دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: حزب مؤتلفه در تعامل با دولت طرح‌ها و برنامه‌هایی را تدوین کرده است تا بتواند آن‌ها را به دولت پیشنهاد و در راستای گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| اسدالله بادامچیان به همراه برخی از اعضای حزب مؤتلفه اسلامی با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت در سالن محراب حرم مطهر با سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم دیدار کرد.

 

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه حزب مؤتلفه با نظر امام خمینی(ره) شکل گرفت و ایشان تا پایان عمر خود هم نسبت به این حزب عنایت داشتند، گفت: این حزب همواره در خط ولایت و روحانیت حرکت کرده و تنها حزبی است که در اساسنامه آن بر پیروی از روحانیت اصیل تصریح شده و پیوند ما با روحانیت، جامع مدرسین، علما و مراجع ثابت و صادقانه بوده و از روی سیاست نیست.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب تصمیم بر این شده است که جلسات هیأت مدیره و مجمع عمومی در قم باشد، گفت: پیوند حزب مؤتلفه با حوزه علمیه، جامعه مدرسین و علمای دین باید نمود داشته باشد زیرا به گفته مرحوم آیت الله مهدوی کنی حزب روحانیت، مؤتلفه اسلامی است بنابراین روحانیت و حزب مؤتلفه از هم جدا نیستند.

 

وی افزود: بنابراین آغاز دوره سیزدهم حزب که در گام دوم انقلاب است و باید بر اساس منشور بیانیه گام دوم گام برداریم از قم خواهد بود و اولین مجمع عمومی حزب هم در قم برگزار می‌شود.

 

بادامچیان با بیان اینکه حزب مؤتلفه به صورت منسجم و مسلط با 31 دبیر استانی فعالیت می کند، گفت: در قم و سایر استان‌ها افراد برجسته، قوی و مسلط کار می کنند و تشکیلات ویژه ای که مجموعه ای از مؤمنین و مؤمنات هستند را شکل داده اند.

 

وی با بیان اینکه در حزب مؤتلفه هم آموزش های دینی و حزبی به اعضا داده می شود، افزود: حدود 20 جزوه در رابطه با فعالیت‌های حزبی و مسائل روز تهیه شده و در میان اعضا توزیع می‌شود.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ما در انتخابات شورایاری‌ها در تهران توانستیم با کمک روحانیت و بسیج مطلوب عمل کنیم و در انتخابات مجلس با شورای ائتلاف همکاری کردیم و توانستیم با پیروی از خط ولایت آمریکایی‌ها را مأیوس کنیم، در انتخابات ریاست جمهوری هم با حمایت از آیت الله رئیسی انجام وظیفه کردیم و در شوراهای اسلامی هم با حرکت جمعی در استان ها با شورای ائتلاف کار کردیم و بخش خوبی از شوراها افراد متدین هستند.

 

وی ادامه داد: حزب مؤتلفه در تعامل با دولت طرح‌ها و برنامه‌هایی را تدوین کرده است تا بتواند آن‌ها را به دولت پیشنهاد و در راستای گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کند.

نظر شما