شناسهٔ خبر: 51271018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین:

تمامی ظرفیت‌های سپاه قزوین برای ترویج نماز به کار گرفته می‌شود

سردار «رفیعی آتانی» گفت: تمامی ظرفیت‌های سپاه برای ترویج فریضه نماز در بین نیروهای مسلح و جامعه استفاده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» صاحب‌الامر، امروز در همایش منزلت نماز نیروهای مسلح استان قزوین، اظهار داشت: طرح منزلت نماز از سال ۱۳۸۹ ابلاغ شده و از همان روز در سپاه استان قزوین به اجرا در آمده است. برای تحقق اهداف طرح منزلت نماز تمامی مجموعه‌های سپاه از جمله ستاد، نواحی و تیپ جلسات متعددی را برگزار کرده و از سال ۱۳۹۷ تا به امروز بیش از ۱۶۰ جلسه با ۵۲۸ مصوبه اجرا شده است.

این مسئول گفت: مدیریت بهتر نمازخانه‌ها، تجهیز آنها و رفع مشکلات، ترویج فرهنگ شرکت در نماز جماعت، استفاده از شیوه‌های جدید در بهبود وضعیت کیفی نماز جماعت، برگزاری سلسله همایش منزلت نماز، تجلیل از خادمان و برگزاری مسابقات کتابخوانی از جمله مهمترین موضوعاتی بوده که در طول این سال‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

سردار رفیعی اضافه کرد: از سال ۱۳۸۹ تا به امروز در حوزه مهندسی و زیر ساخت بیش از سه هزار متر مربع نمازخانه، حسینیه و مسجد در مجموعه سپاه صاحب الامر (عج) احداث و ترمیم شده است. اجرای طرح سفیران نماز یکی از طرح های دیگری بود که در راستای ترویج نماز در مجموعه سپاه استان قزوین به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما