شناسهٔ خبر: 51266288 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک:

قضاوت درباره دولت سیزدهم واقعاً زود است

الهام آزاد گفت: عملکرد موفق آقای رئیسی در زمینه واکسیناسیون، این اطمینان را می‌دهد که در رفع مشکلات معیشتی هم موفق باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهام آزاد، نماینده نایین، خور و بیابانک گفت: برای قضاوت درباره دولت سیزدهم واقعاً زود است، برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، آقای رئیسی در آغاز دولتشان دو اولویت را در دستور کارشان قرار دادند؛ یکی موضوع واکسیناسیون و سلامت مردم و موضوع بعدی مسئله معیشت و اقتصاد مردم بود، چراکه سلامت یکی از اساسی‌ترین حقوق فرد است و باید سلامت باشد تا بتوان به مسائل دیگر پرداخت.

وی با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌ها و مسائلی که مطرح بود، آقای رئیسی در زمینه واکسیناسیون موفق عمل کردند، گفت: در مسئله معیشت آنقدر ساختار‌های اشتباه و ریشه‌های بی‌اساس بنیان نهاده شده که طبیعتاً اصلاح آن به یک پروسه زمانی نیاز دارد. عملکرد موفق آقای رئیسی و دولت ایشان در اولویت اولشان که موضوع واکسیناسیون بود، این اطمینان را می‌دهد که در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هم موفق عمل کنند.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک با تاکید بر اینکه باید در این وضعیت به مردم امیدواری و نشاط داد، گفت: باید همه به فکر حل مشکلات و دغدغه مردم باشیم. مردم در تنگنا هستند و همه باید تلاش کنیم که اولاً امید و نشاط را به مردم برگردانیم و در مرحله بعد موضوع معیشت مردم عزیز را حل کنیم. اینکه بنشینم یک گوشه و فقط در جهت ناامیدی و مایوس کردن مردم صحبت کنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی در پایان با اشاره به انیکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیمی در کشور وجود دارد، گفت: نیرو‌های توانمند و متخصص زیادی در کشور هستند؛ لذا باید در یک راستا با همکاری و هم افزایی این مشکلات را حل کرد. دولت دوزادهم تمام شد و در دولت سیزدهم هستیم و نگاه ما رو به جلو است و به عقب نگاه نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما